בעיה | איך לפתוח התקנות?
-
לא יודע
איך אני יכול לבדוק?@malkiel-heymann
עבור אל הגדרות במכשיר.
בחר מידע על הטלפון או אודות הטלפון.
חפש את הפרטים של מעבד ו-גרסת מערכת ההפעלה. -

זה עוזר?
זה הפרטים המדוייקים של המכשיר
תגיד לי עם מופיע מעבד -
אולי יש יישום במכשיר שלא נותן להתקין כאן מופיע כל היישומים במכשיר
bandicam 2024-05-28 20-16-54-447.mp4 -
או שחסר איזה ישום אשמח לעזרה
תודה -
או שחסר איזה ישום אשמח לעזרה
תודה@malkiel-heymann אתה יכול להעלות את הסרטון בזיפ?
נטפרי חוסמים את זה...בכל אופן שלחתי לבדיקה
אולי @026435865 יוכל לעזור...

-
@malkiel-heymann אתה יכול להעלות את הסרטון בזיפ?
נטפרי חוסמים את זה...בכל אופן שלחתי לבדיקה
אולי @026435865 יוכל לעזור...

-
אין אפשרות להתקין קובץ בלי שיהיה לו שם של apk אלא משהו אחר שכן יתן להתקין?
-
הדבר הכי חשוב שאני מנעשה לעשות ולא מצליח זה להוסיף למערכת של הטלפון שפת עברית [המכשיר באנגלית או סינית]
אבל כול האפשריות צריך להתקין אפליקצייה ואת זה אני לא מצליח לעשות לא בadb ולא במתקין חבילה רגיל
חייב עזרה
תודה -
@malkiel-heymann אתה יכול להעלות את הסרטון בזיפ?
נטפרי חוסמים את זה...בכל אופן שלחתי לבדיקה
אולי @026435865 יוכל לעזור...

-
הדבר הכי חשוב שאני מנעשה לעשות ולא מצליח זה להוסיף למערכת של הטלפון שפת עברית [המכשיר באנגלית או סינית]
אבל כול האפשריות צריך להתקין אפליקצייה ואת זה אני לא מצליח לעשות לא בadb ולא במתקין חבילה רגיל
חייב עזרה
תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
