בעיה | האם יש דרך לפתור את הבעיה הזאת באתר קנייה?
-
@משהו-חדש כתב בבעיה | האם יש דרך לפתור את הבעיה הזאת באתר קנייה?:
@ראובן-ליבוביץ אם אני לוחץ על F12 אצלי זה רק מגביר לי את האור במחשב לא יותר מזה....
חחחחח חמוד לגמרי!
מקסימום קליק ימיני על העכבר>בדיקה יגיע לאותו מקום@ראובן-ליבוביץ
אם כבר אפשר בדרך קלה יותר.קליק ימני על האלמנט ולבחור Inspect

@ראובן-ליבוביץ כתב בבעיה | האם יש דרך לפתור את הבעיה הזאת באתר קנייה?:
יגיע לאותו מקום
-
@ראובן-ליבוביץ
אם כבר אפשר בדרך קלה יותר.קליק ימני על האלמנט ולבחור Inspect

@ראובן-ליבוביץ כתב בבעיה | האם יש דרך לפתור את הבעיה הזאת באתר קנייה?:
יגיע לאותו מקום
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | האם יש דרך לפתור את הבעיה הזאת באתר קנייה?:
@ראובן-ליבוביץ
אם כבר אפשר בדרך קלה יותר.קליק ימני על האלמנט ולבחור Inspect

@ראובן-ליבוביץ כתב בבעיה | האם יש דרך לפתור את הבעיה הזאת באתר קנייה?:
יגיע לאותו מקום
נכון, אבל לא בטוח שהגעת לקלאס הספציפי שתוכל למחוק אותו קומפלט
-
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | האם יש דרך לפתור את הבעיה הזאת באתר קנייה?:
@ראובן-ליבוביץ
אם כבר אפשר בדרך קלה יותר.קליק ימני על האלמנט ולבחור Inspect

@ראובן-ליבוביץ כתב בבעיה | האם יש דרך לפתור את הבעיה הזאת באתר קנייה?:
יגיע לאותו מקום
נכון, אבל לא בטוח שהגעת לקלאס הספציפי שתוכל למחוק אותו קומפלט
@ראובן-ליבוביץ למה לא?
-
@ראובן-ליבוביץ למה לא?
@יוסף-אלחנן, כי בכל DIV יש בד"כ עוד כמה DIV משניים שקשורים לראשי, אתה צריך להגיע לראשי ולמחוק אותו, לא יעזור לך למחוק את הסגנים שלו
-
@יוסף-אלחנן, כי בכל DIV יש בד"כ עוד כמה DIV משניים שקשורים לראשי, אתה צריך להגיע לראשי ולמחוק אותו, לא יעזור לך למחוק את הסגנים שלו
@ראובן-ליבוביץ ואני חוזר על שאלתי הקודמת
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | האם יש דרך לפתור את הבעיה הזאת באתר קנייה?:
השאלה היא עם זה סתם קישקוש שמפריע להמשך או שזה מראה על עומס או בעיה אחרת...
כי מה יעזור שהוא מוריד את האלמנט הזה?
?
-
@יוסף-אלחנן, כי בכל DIV יש בד"כ עוד כמה DIV משניים שקשורים לראשי, אתה צריך להגיע לראשי ולמחוק אותו, לא יעזור לך למחוק את הסגנים שלו
@ראובן-ליבוביץ תודה עזרת לי מאד. הרכיב נמחק.
-
@ראובן-ליבוביץ ואני חוזר על שאלתי הקודמת
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | האם יש דרך לפתור את הבעיה הזאת באתר קנייה?:
השאלה היא עם זה סתם קישקוש שמפריע להמשך או שזה מראה על עומס או בעיה אחרת...
כי מה יעזור שהוא מוריד את האלמנט הזה?
?
@יוסף-אלחנן תודה לך עזרת לי מאד
-
@יוסף-אלחנן תודה לך עזרת לי מאד
@משהו-חדש בכיף!
זה עזר לך?
אולי תגלה לנו איך עשית?
כמו שהדריך @ראובן-ליבוביץ האלוף
או כמו שאני הקטן אמרתי? -
@משהו-חדש בכיף!
זה עזר לך?
אולי תגלה לנו איך עשית?
כמו שהדריך @ראובן-ליבוביץ האלוף
או כמו שאני הקטן אמרתי?@יוסף-אלחנן העצה הפשוטה למחוק את הרכיב, אתה עזרת לי איך למוק את הרכיב עם לחיצה הימנית של העכבר תודה לשניכם. אני כל היום מחפש פתרונות לא מוצא בכלל.
-
@ראובן-ליבוביץ תודה עזרת לי מאד. הרכיב נמחק.
@משהו-חדש שמח לשמוע!
בהצלחה!
ד"א, זה גם הפתרון לפופאפ מעצבן שלא נותן לגלוש באתר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות