בעיה | המחשב שלי לא קולט דיסק אונקי
-
@למה-מה-קרה יש מצב שזה התנגשות דריברים
(הפעלתי אצלו eset אונליין) -
-
@למה-מה-קרה יש מצב שזה התנגשות דריברים
(הפעלתי אצלו eset אונליין)@דוד-משה-1
@דוד-משה-1 כתב בבעיה | המחשב שלי לא קולט דיסק אונקי:(הפעלתי אצלו eset אונליין)
לא יודע
לא מכיר
מה שכן באיסט עצמו יש בקרת התקנים
אבל אתה אומר שזה בעיה שקיימת מאז ומעולם עוד לפני ששמת איסט -
@דוד-משה-1
@דוד-משה-1 כתב בבעיה | המחשב שלי לא קולט דיסק אונקי:(הפעלתי אצלו eset אונליין)
לא יודע
לא מכיר
מה שכן באיסט עצמו יש בקרת התקנים
אבל אתה אומר שזה בעיה שקיימת מאז ומעולם עוד לפני ששמת איסט@למה-מה-קרה כתב בבעיה | המחשב שלי לא קולט דיסק אונקי:
וד לפני ששמת איסט
זה רק אונליין בלי בקרת התקנים
-
@למה-מה-קרה הפעלתי במצב בטוח ואין שום שינוי
-
@למה-מה-קרה הפעלתי במצב בטוח ואין שום שינוי
@3157686 כתב בבעיה | המחשב שלי לא קולט דיסק אונקי:
הפעלתי במצב בטוח ואין שום שינוי
אולי Group Policy מושבת
https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/how-to-disable-group-policy/18d4728f-8874-4b7d-b41f-858946951fc6 -
על כל פנים נתתי לו להפעיל במצב בטוח
ואמרתי לא שינסה משם לשנות את ההגדרות הנ"ל שכחתי לומר גם לבדוק סתם האם עובד אונקי)
ולהוסיף משתמש זה מה שנשאר בינתיים@דוד-משה-1 מה הסיכוי שנגעתה במשהו שקשור לבלוטוס
מעז הבלוטוס לא עובד
במאפיינים במנהל התקנים כתוב "Windows הפסיק את פעולתו של התקן זה מכיוון שההתקן דיווח על בעיות. (קוד 43)"
אני מצרף תמונה

-
@דוד-משה-1 מה הסיכוי שנגעתה במשהו שקשור לבלוטוס
מעז הבלוטוס לא עובד
במאפיינים במנהל התקנים כתוב "Windows הפסיק את פעולתו של התקן זה מכיוון שההתקן דיווח על בעיות. (קוד 43)"
אני מצרף תמונה

@3157686 כתב בבעיה | המחשב שלי לא קולט דיסק אונקי:
@דוד-משה-1 מה הסיכוי שנגעתה במשהו שקשור לבלוטוס
מעז הבלוטוס לא עובדרובי בוט נתן המלצה מאוד פשוטה שמשום מה לא חשבתי עליה פשוט לעשות הפעלה מחדש

תודה רבה -
@דוד-משה-1 מה הסיכוי שנגעתה במשהו שקשור לבלוטוס
מעז הבלוטוס לא עובד
במאפיינים במנהל התקנים כתוב "Windows הפסיק את פעולתו של התקן זה מכיוון שההתקן דיווח על בעיות. (קוד 43)"
אני מצרף תמונה

@3157686 כתב בבעיה | המחשב שלי לא קולט דיסק אונקי:
רובי בוט נתן המלצה מאוד פשוטה שמשום מה לא חשבתי עליה פשוט לעשות הפעלה מחדש
הסתדרת??
אם לא נסה את זה
https://www.youtube.com/watch?v=uAgjUiZkBdU
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות