בקשת מידע | און קי שירד לו הנפח
-
שאלה אחרונה
לא קשורה מקווה שזה בסדר,
למה הכונן סי מוצג ככה,

כי פתחתי את האתחול מאובטח Secure Boot?
@אברהם-א כתב בבקשת מידע | און קי שירד לו הנפח:
למה הכונן סי מוצג ככה,
אפשר צילומ של הפקודה הבאה כמנהל?
manage-bde -status c: -
@אברהם-א כתב בבקשת מידע | און קי שירד לו הנפח:
למה הכונן סי מוצג ככה,
אפשר צילומ של הפקודה הבאה כמנהל?
manage-bde -status c: -
-
-
@מנחמן כתב בבקשת מידע | און קי שירד לו הנפח:
הביט לוקר פעיל...
כמו שכתוב לבן על גבי שחור בניהול דיסקים
@דוד-משה-1 כתב בבקשת מידע | און קי שירד לו הנפח:
@מנחמן כתב בבקשת מידע | און קי שירד לו הנפח:
הביט לוקר פעיל...
כמו שכתוב לבן על גבי שחור בניהול דיסקים
אז איך אני מבטל את ההצפנה?
-
@דוד-משה-1 כתב בבקשת מידע | און קי שירד לו הנפח:
@מנחמן כתב בבקשת מידע | און קי שירד לו הנפח:
הביט לוקר פעיל...
כמו שכתוב לבן על גבי שחור בניהול דיסקים
אז איך אני מבטל את ההצפנה?
-
@דוד-משה-1 כתב בבקשת מידע | און קי שירד לו הנפח:
@אברהם-א כתב בבקשת מידע | און קי שירד לו הנפח:
מבטל את ההצפנה?
תכתוב הצפנה בחיפוש וינדוס
כאן,
אם כן זה מוזר כי הוא כותב בטל וביטול

-
@דוד-משה-1 כתב בבקשת מידע | און קי שירד לו הנפח:
@אברהם-א כתב בבקשת מידע | און קי שירד לו הנפח:
מבטל את ההצפנה?
תכתוב הצפנה בחיפוש וינדוס
כאן,
אם כן זה מוזר כי הוא כותב בטל וביטול

@אברהם-א כתב בבקשת מידע | און קי שירד לו הנפח:
@דוד-משה-1 כתב בבקשת מידע | און קי שירד לו הנפח:
@אברהם-א כתב בבקשת מידע | און קי שירד לו הנפח:
מבטל את ההצפנה?
תכתוב הצפנה בחיפוש וינדוס
כאן,
אם כן זה מוזר כי הוא כותב בטל וביטול

אה,
בטל זה בטל הצפנה,
מצוייןתודה רבה לכל העוזרים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות



