שיתוף | שדרוג מיילטוק - המייל הטלפוני
-
כל אחד צריך לשלוח פניה בנפרד?
או שאני יכול להסתמך על @אשריך-עליך
גם לי הפסיק לעבוד לפני יומיים. -
כל אחד צריך לשלוח פניה בנפרד?
או שאני יכול להסתמך על @אשריך-עליך
גם לי הפסיק לעבוד לפני יומיים. -
אני ממש רוצה ליצור משהו גלובלי שיעבוד בעז"ה לכל אנ"ש על מערכת אחת מרכזית - תתפללו עלי שאצליח למצוא לזה את הזמן
אולי אם אני אפסיק לענות ולמחוק מיילים על "קיבלתי שגיאה בהתקנה" יהיה לי זמן
@אביי ראיתי שלאחרונה אחרי גירסה 8.1.3 עלו שתי גירסאות חדשים,
האם תוכל לפרט בקצרה מה השתדרג בגירסה 8.1.4,
ומה השתדרג בגירסה 8.1.5.(מה שאני יודע, שהחזרת ל-2,000 תווים, כמו שכתבת כאן,
ושזה מכניס את רשימת הצינתוקים הנכונה, כמו שכתבת כאן,
אבל נשמח ליותר פירוט, בקצרה).כמובן, לא אם זה על חשבון הגירסה החדשה...
-
@אביי ראיתי שלאחרונה אחרי גירסה 8.1.3 עלו שתי גירסאות חדשים,
האם תוכל לפרט בקצרה מה השתדרג בגירסה 8.1.4,
ומה השתדרג בגירסה 8.1.5.(מה שאני יודע, שהחזרת ל-2,000 תווים, כמו שכתבת כאן,
ושזה מכניס את רשימת הצינתוקים הנכונה, כמו שכתבת כאן,
אבל נשמח ליותר פירוט, בקצרה).כמובן, לא אם זה על חשבון הגירסה החדשה...
-
@אביי הצעה נוספת לשדרוג
כאשר המערכת מזהה מספר רב של שגיאות באימות הטוקן
במקום למחוק את כל הטריגרים ולחכות להתקנה מחדש אולי כדאי ליצור טריגר לפונקציה ייעודית שתבדוק פעם בשעה נניח האם הטוקן עודכן ב-B124 ובמידה וכן להריץ את התקנת המערכת מחדשהצורך לחידוש הזה הוא החסימה החדשה של ימות
המערכת שלי נכשלה ולקח לי שבוע להגיע למחשב בלי נטפרי -
@אביי הצעה נוספת לשדרוג
כאשר המערכת מזהה מספר רב של שגיאות באימות הטוקן
במקום למחוק את כל הטריגרים ולחכות להתקנה מחדש אולי כדאי ליצור טריגר לפונקציה ייעודית שתבדוק פעם בשעה נניח האם הטוקן עודכן ב-B124 ובמידה וכן להריץ את התקנת המערכת מחדשהצורך לחידוש הזה הוא החסימה החדשה של ימות
המערכת שלי נכשלה ולקח לי שבוע להגיע למחשב בלי נטפרי@מתלמד-צעיר כתב בשיתוף | שדרוג מיילטוק - המייל הטלפוני:
הצורך לחידוש הזה הוא החסימה החדשה של ימות
המערכת שלי נכשלה ולקח לי שבוע להגיע למחשב בלי נטפרילמה לא שלחת לבדיקה את הקובץ?
-
@מתלמד-צעיר כתב בשיתוף | שדרוג מיילטוק - המייל הטלפוני:
הצורך לחידוש הזה הוא החסימה החדשה של ימות
המערכת שלי נכשלה ולקח לי שבוע להגיע למחשב בלי נטפרילמה לא שלחת לבדיקה את הקובץ?
@חכמון כתב בשיתוף | שדרוג מיילטוק - המייל הטלפוני:
@מתלמד-צעיר כתב בשיתוף | שדרוג מיילטוק - המייל הטלפוני:
הצורך לחידוש הזה הוא החסימה החדשה של ימות
המערכת שלי נכשלה ולקח לי שבוע להגיע למחשב בלי נטפרילמה לא שלחת לבדיקה את הקובץ?
לא יכלתי ואכמ"ל
-
יש לי כמה קבצים של מייל לטלפון,
ומשום מה פעם בשבוע או קצת יותר הקבצים או חלקם נכנסים לאשפה בדרייב,
חשבתי בתחילה שזה כי כולם תחת אותו שם,
ושיניתי את השמות, וזה עדין עובד לאשפה,
וזה מאוד מדאיג אותי,
כי אם אני לא פותח חודש את האשפה - הכל נמחק.
האם מישהו יודע איך גורמים לקבצי המייל לא לעבור אוטומטית לאשפה אחרי תקופה.
(מדובר בקבצים שהסקריפט שלהם פעיל).