עזרה | האם אפשר להפוך C2 01 מלא כשר לכשר ושיעבוד בהוט מובייל.
-
@חסיד-הינוקא כתב בעזרה | האם אפשר להפוך C2 01 מלא כשר לכשר ושיעבוד בהוט מובייל.:
@עזיז בע''ה ב''ה.
הבעיה זה הדור 4 בעיקר.לא שייך דור 4 בסי 2 בעולם!!
טוב מאד..@עזיז בע''ה ב''ה.
מה אמרת שאתה רוצה לעשות גרסה. -
@עזיז בע''ה ב''ה.
מה אמרת שאתה רוצה לעשות גרסה. -
@חסיד-הינוקא
אני הזמנתי מעלי אקספרס וממילא אני צריך להכשיר אותו ע"י צריבה
ולגבי ה- IMEI הבנתי שא"א לשנות בסי2 אז אם יהיה כשר מה טוב ואם לא אז אני מכיר סוכן שמטפל בזה אני אתן חמישים שקל (בערך) זה שוה לי@עזיז בע''ה ב''ה.
גם פה באתר היה כל מיני קומבינות לעניין.
כמו עולה באלי אקספרס. -
@עזיז בע''ה ב''ה.
גם פה באתר היה כל מיני קומבינות לעניין.
כמו עולה באלי אקספרס.@חסיד-הינוקא כתב בעזרה | האם אפשר להפוך C2 01 מלא כשר לכשר ושיעבוד בהוט מובייל.:
כמו עולה באלי אקספרס
כמה?!
בערך מאה שקל -
@חסיד-הינוקא
אני הזמנתי מעלי אקספרס וממילא אני צריך להכשיר אותו ע"י צריבה
ולגבי ה- IMEI הבנתי שא"א לשנות בסי2 אז אם יהיה כשר מה טוב ואם לא אז אני מכיר סוכן שמטפל בזה אני אתן חמישים שקל (בערך) זה שוה לי -
@עזיז אם מותקן לך mobimb במחשב ויש לך גירסאות יקח ממש דקה.
אם אתה בבני ברק אוכל לעשות לך את זה בחינם -
@עזיז אם מותקן לך mobimb במחשב ויש לך גירסאות יקח ממש דקה.
אם אתה בבני ברק אוכל לעשות לך את זה בחינם@cool בע''ה ב'''ה.
באיזה איזור בב''ב אתה גר. -
@cool
תודה באמת יפה מצידך (אבל אני מעדיף לנסות לבד בנתיים - אבל אולי רק בערב אני יכול להיות בבני ברק)
אני אמור עם התוכנה שהזכרת רק להחליף תפריט
אני לא צריך לצרוב קושחה כשרה??
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות