שיתוף | בקרוב!! eSIM בישראל בכול חברות התקשורת
-
@cool כתב בשיתוף | בקרוב!! eSIM בישראל בכול חברות התקשורת:
@YOLEVI מבחינת הסים ME לכאורה למה שתהיה בעיה? זה חברה מחו"ל
בעיקרון בחברת פלאפון יש אפשרות לחבר קו כשר על סים לא כשר.
מעניין יהיה לבדוק אם יהיה ניתן לחבר על איסים כנ"ל .
אם יהיה לי לקוח כזה אנסה לבדוקלמי שלא נוסע לחו"ל אני לא חושב שזה משתלם מדי ה eSIM.me
כי הבנתי באתר שלהם שלא ניתן להשתמש ב2 פרופילים יחד,
רק אחד מהם פעיל, אבל אפשר להחליף ביניהם בלחיצת כפתור.
אז נניח מי שיש לו מכשיר שתומך רק בסים פיזי אחד, לא יוכל עם eSIM.me להיות עם 2 קוים זמינים יחד,
אלא רק אפשרות להחליף ביניהם בקלות. -
@cool כתב בשיתוף | בקרוב!! eSIM בישראל בכול חברות התקשורת:
@YOLEVI מבחינת הסים ME לכאורה למה שתהיה בעיה? זה חברה מחו"ל
בעיקרון בחברת פלאפון יש אפשרות לחבר קו כשר על סים לא כשר.
מעניין יהיה לבדוק אם יהיה ניתן לחבר על איסים כנ"ל .
אם יהיה לי לקוח כזה אנסה לבדוקלמי שלא נוסע לחו"ל אני לא חושב שזה משתלם מדי ה eSIM.me
כי הבנתי באתר שלהם שלא ניתן להשתמש ב2 פרופילים יחד,
רק אחד מהם פעיל, אבל אפשר להחליף ביניהם בלחיצת כפתור.
אז נניח מי שיש לו מכשיר שתומך רק בסים פיזי אחד, לא יוכל עם eSIM.me להיות עם 2 קוים זמינים יחד,
אלא רק אפשרות להחליף ביניהם בקלות. -
@YOLEVI מבחינת הסים ME לכאורה למה שתהיה בעיה? זה חברה מחו"ל
בעיקרון בחברת פלאפון יש אפשרות לחבר קו כשר על סים לא כשר.
מעניין יהיה לבדוק אם יהיה ניתן לחבר על איסים כנ"ל .
אם יהיה לי לקוח כזה אנסה לבדוק@cool כתב בשיתוף | בקרוב!! eSIM בישראל בכול חברות התקשורת:
@YOLEVI מבחינת הסים ME לכאורה למה שתהיה בעיה? זה חברה מחו"ל
בעיקרון בחברת פלאפון יש אפשרות לחבר קו כשר על סים לא כשר.
מעניין יהיה לבדוק אם יהיה ניתן לחבר על איסים כנ"ל .
אם יהיה לי לקוח כזה אנסה לבדוקזה אומר שיהיה 2 מספרים על סים אחד? או שיהיה מספר כשר אחד ופשוט יהיה גם גלישה...
-
@cool כתב בשיתוף | בקרוב!! eSIM בישראל בכול חברות התקשורת:
@YOLEVI מבחינת הסים ME לכאורה למה שתהיה בעיה? זה חברה מחו"ל
בעיקרון בחברת פלאפון יש אפשרות לחבר קו כשר על סים לא כשר.
מעניין יהיה לבדוק אם יהיה ניתן לחבר על איסים כנ"ל .
אם יהיה לי לקוח כזה אנסה לבדוקזה אומר שיהיה 2 מספרים על סים אחד? או שיהיה מספר כשר אחד ופשוט יהיה גם גלישה...
-
@cool כתב בשיתוף | בקרוב!! eSIM בישראל בכול חברות התקשורת:
@aharon77 זה לא אומר שיהיה גלישה, כי הקו הכשר ימשיך לנתהג כמו כשר
אז מה בעצם זה נותן שזה מספר כשר על סים רגיל? לאיזה צורך?
-
@cool כתב בשיתוף | בקרוב!! eSIM בישראל בכול חברות התקשורת:
@aharon77 זה לא אומר שיהיה גלישה, כי הקו הכשר ימשיך לנתהג כמו כשר
אז מה בעצם זה נותן שזה מספר כשר על סים רגיל? לאיזה צורך?
-
@aharon77
שאפשר לנייד מחברה לחברה בלי לחכות לסים או להחליף סים או לשלם עליו, וגם אין סים שיכול להתקלקל, וגם בהרבה מכשירים זה מוסיף לך אופצייה לעוד קווים@ישראל-142 הוא שאל מה נותן סים כשר על בסים רגיל, לא שאל מה נותן ESIM
-
@cool כתב בשיתוף | בקרוב!! eSIM בישראל בכול חברות התקשורת:
@aharon77 שנכנס בסמארטפון
אתה מתכוון שגם בלי לשנות ime?!
@ישראל-142 כן, אבל לא חייבים ESIM אפשר גם בסים רגיל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות