בקשה | שתי אצבעות לגלילה לא עובד
-
שלום, עשיתי איפוס למחשב, הורדתי את כל העדכונים מ Windows Update וגלילת שתי אצבעות לא עובד,(הפעלתי מחדש) מישהו יודע למה זה קורה?
@סתם-יהודי תחפש בהתחל "מידע מערכת" תעתיק לכאן את החברה והדגם של המערכת.
-
@סתם-יהודי תחפש בהתחל "מידע מערכת" תעתיק לכאן את החברה והדגם של המערכת.
-
-
שלום, עשיתי איפוס למחשב, הורדתי את כל העדכונים מ Windows Update וגלילת שתי אצבעות לא עובד,(הפעלתי מחדש) מישהו יודע למה זה קורה?
-
@יוסי-מחשבים שהחיינו, הדרייבר פועל, תודה לכל המסייעים.
-
@יוסי-מחשבים שהחיינו, הדרייבר פועל, תודה לכל המסייעים.
-
@יוסי-מחשבים תוכל לתת לי גם לווינדוס 11? תודה.

-
@יוסי-מחשבים תוכל לתת לי גם לווינדוס 11? תודה.

@סתם-יהודי כתב בבקשה | שתי אצבעות לגלילה לא עובד:
תוכל לתת לי גם לווינדוס 11? תודה.
למה? לא עובד לך?
כעיקרון בווינדוס 11 דרך Windows Update ניתן לעדכן את כל הדרייברים -
@יוסי-מחשבים תוכל לתת לי גם לווינדוס 11? תודה.

@סתם-יהודי כתב בבקשה | שתי אצבעות לגלילה לא עובד:
תוכל לתת לי גם לווינדוס 11? תודה.
-
ס סתם יהודי התייחס לנושא זה ב
-
ס סתם יהודי התייחס לנושא זה ב
-
ס סתם יהודי התייחס לנושא זה ב
-
ס סתם יהודי התייחס לנושא זה ב
-
שלום, עשיתי איפוס למחשב, הורדתי את כל העדכונים מ Windows Update וגלילת שתי אצבעות לא עובד,(הפעלתי מחדש) מישהו יודע למה זה קורה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות