בעיה | בעיה בתוכנת IDM
-
@ישראל-142
איפה זה הסגירה? -
@ישראל-142
ואם זה לא עזר אז יש קישור נוסף אולי יותר טוב
https://chromewebstore.google.com/detail/idm-integration-module/ngpampappnmepgilojfohadhhmbhlaek -
מקודם כבר לחצתי יציאה וזה יצא מגוגל לגמרי כשנכנסתי הוא שאל אם להפעיל את התוסף אישרתי לו ואז בדקתי אם ליד הסרטון יש את הכפתור שהיה לך ולא היה
-
@ישראל-142
זה אמנם לא אותו דבר אבל היה כתוב עליו להסיר,זאת אומרת שהוא כבר מותקן אבל בכל זאת הסרתי והתקנתי שוב אך לא עזר -
@ישראל-142
זה אמנם לא אותו דבר אבל היה כתוב עליו להסיר,זאת אומרת שהוא כבר מותקן אבל בכל זאת הסרתי והתקנתי שוב אך לא עזר -
@ישראל-142
אוקיי -
@ישראל-142
אוקיי -
@ישראל-142
שלחתי -
@ישראל-142
שלחתי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

