בקשה | בקשה לקבלת SMS
-
@ניתאי-בן-שושן אם כבר פתחת,
מסתבר שאתה צריך לקבל דווקא למספר שלך, לא?@שאול123 כתב בבקשה | בקשה לקבלת SMS:
מסתבר שאתה צריך לקבל דווקא למספר שלך, לא?
ואגב זה תלוי אם רשמת את המספר פלאפון שלך בהגדרות של כרום או לא!!
-
@שאול123 כתב בבקשה | בקשה לקבלת SMS:
מסתבר שאתה צריך לקבל דווקא למספר שלך, לא?
ואגב זה תלוי אם רשמת את המספר פלאפון שלך בהגדרות של כרום או לא!!
-
@שאול123 כתב בבקשה | בקשה לקבלת SMS:
מסתבר שאתה צריך לקבל דווקא למספר שלך, לא?
ואגב זה תלוי אם רשמת את המספר פלאפון שלך בהגדרות של כרום או לא!!
@מאיר-ישראל למי שאין SMS
תמיד עדיף למחוק את הטלפון ולשים כתובת מייל לשחזור. -
@מאיר-ישראל למי שאין SMS
תמיד עדיף למחוק את הטלפון ולשים כתובת מייל לשחזור.@שאול123 כתב בבקשה | בקשה לקבלת SMS:
@מאיר-ישראל למי שאין SMS
תמיד עדיף למחוק את הטלפון ולשים כתובת מייל לשחזור.זה מה שעשיתי אבל סתם היה לי משעם אז שמתי גם את הפלאפון!
אבל לא נראה לי שיהיה לי בעיה אחר כך, או שכן??
-
לא יודע אבל מי שיכול יהיה מבורך
@ניתאי-בן-שושן כתב בבקשה | בקשה לקבלת SMS:
לא יודע אבל מי שיכול יהיה מבורך
משנה איזה מספר תקבל ? (יש לי מספר אבל כשרוצים לפתוח מייל חדש גוגל כותב שהשתמשו עם המספר מידי הרבה פעמים, אולי לאימות זה כן טוב)
-
@ניתאי-בן-שושן כתב בבקשה | בקשה לקבלת SMS:
לא יודע אבל מי שיכול יהיה מבורך
משנה איזה מספר תקבל ? (יש לי מספר אבל כשרוצים לפתוח מייל חדש גוגל כותב שהשתמשו עם המספר מידי הרבה פעמים, אולי לאימות זה כן טוב)
@כ-ק כתב בבקשה | בקשה לקבלת SMS:
אולי לאימות זה כן טוב
אימות חייב להיות דרך המספר שמעודכן בגוגל...
@ניתאי-בן-שושן תנסה, כשאתה על המחשב שהחשבון שלך פתוח, להגדיר כתובת מייל לשיחזור החשבון, ואז, בעז"ה, כשתרצה להיכנס ממחשב אחר הוא ישלח לך קוד למייל או אפילו תצטרך רק להזין את כתובת המייל לשיחזור...
בהצלחה!
-
@כ-ק כתב בבקשה | בקשה לקבלת SMS:
אולי לאימות זה כן טוב
אימות חייב להיות דרך המספר שמעודכן בגוגל...
@ניתאי-בן-שושן תנסה, כשאתה על המחשב שהחשבון שלך פתוח, להגדיר כתובת מייל לשיחזור החשבון, ואז, בעז"ה, כשתרצה להיכנס ממחשב אחר הוא ישלח לך קוד למייל או אפילו תצטרך רק להזין את כתובת המייל לשיחזור...
בהצלחה!
@יוסף-אלחנן כתב בבקשה | בקשה לקבלת SMS:
תנסה, כשאתה על המחשב שהחשבון שלך פתוח
אם הוא בפנים הוא יכול להגדיר גם שהמחשב האחר מוכר
-
@יוסף-אלחנן כתב בבקשה | בקשה לקבלת SMS:
תנסה, כשאתה על המחשב שהחשבון שלך פתוח
אם הוא בפנים הוא יכול להגדיר גם שהמחשב האחר מוכר
@כ-ק כתב בבקשה | בקשה לקבלת SMS:
@יוסף-אלחנן כתב בבקשה | בקשה לקבלת SMS:
תנסה, כשאתה על המחשב שהחשבון שלך פתוח
אם הוא בפנים הוא יכול להגדיר גם שהמחשב האחר מוכר
נכון, אבל מעכשיו הוא יכול להיכנס לכל מחשב שהוא.
-
@כ-ק כתב בבקשה | בקשה לקבלת SMS:
@יוסף-אלחנן כתב בבקשה | בקשה לקבלת SMS:
תנסה, כשאתה על המחשב שהחשבון שלך פתוח
אם הוא בפנים הוא יכול להגדיר גם שהמחשב האחר מוכר
נכון, אבל מעכשיו הוא יכול להיכנס לכל מחשב שהוא.
@יוסף-אלחנן יש בזה
-
בקיצור מי שיכול ויש לו SMS שאני שניה ישלח לו קוד שיגיד לי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות