עזרה | מכשיר יאנג המראה כיתוב על המסך תמיד
-
@sxsx לי יש בדיוק אותו בעיה..
-
@sxsx לי יש בדיוק אותו בעיה..
-
@sxsx אוקיי זה עשיתי..
אבל יש עוד בעיות..
למשל אי אפשר לסדר אפליקציות ....
אי אפשר לעשות קוד..
אני רוצה להחליף רום יש לך משהו טוב להציע בעברית?
כי יש לי טוב אבל באנגלית.. -
א.המכשיר שלי לא קולט סים
ב.לחיצה על כפתור של נעילת המסך מכבה את המכשיר
ג.אין לי נעילת מסך
ד.ופעם גם הראה לי כיתוב על המסךהכיתוב נעלם!!
תוכל לעזור לי עם שאר הבעיות???@sxsx אמר בעזרה | מכשיר יאנג המראה כיתוב על המסך תמיד:
א.המכשיר שלי לא קולט סים
ב.לחיצה על כפתור של נעילת המסך מכבה את המכשיר
ג.אין לי נעילת מסך
ד.ופעם גם הראה לי כיתוב על המסךהכיתוב נעלם!!
תוכל לעזור לי עם שאר הבעיות???עשיתי תיקון תעודה וכל הבעיות הסתדרו
יישר כח ל @yos על התוכנה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
