דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. באג | בעיה בהפעלת המחשב

באג | בעיה בהפעלת המחשב

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
21 פוסטים 5 כותבים 430 צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מנותק
    א מנותק
    ארררר
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    עשיתי הפעלה חדשה למחשב וזה המסך שמופיע לי מה אני עושהWIN_20231213_14_53_07_Pro.jpg בבקשה תעזרו לי זה דחוף תודה רבה

    1 תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א ארררר

      עשיתי הפעלה חדשה למחשב וזה המסך שמופיע לי מה אני עושהWIN_20231213_14_53_07_Pro.jpg בבקשה תעזרו לי זה דחוף תודה רבה

      1 מנותק
      1 מנותק
      12345678
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @ארררר מבקש לבחור פריסת מקלדת

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • 1 12345678

        @ארררר מבקש לבחור פריסת מקלדת

        א מנותק
        א מנותק
        ארררר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @12345678 אני יודע אבל בחרתי בעברית וזה נכבה ונדלק שוב אם זה

        1 תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א ארררר

          @12345678 אני יודע אבל בחרתי בעברית וזה נכבה ונדלק שוב אם זה

          1 מנותק
          1 מנותק
          12345678
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @ארררר תנסה שוב עברית

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • 1 12345678

            @ארררר תנסה שוב עברית

            א מנותק
            א מנותק
            ארררר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @12345678 הוא נכנכס לזה:WIN_20231213_15_37_02_Pro.jpg

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א ארררר

              @12345678 הוא נכנכס לזה:WIN_20231213_15_37_02_Pro.jpg

              א מנותק
              א מנותק
              ארררר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @ארררר נכנסתי למחשב דרך דיסק טכנאים של סרגיי אבל מה השלב הבא ברגע שהוצאתי את הדיסק טכנאים זה חזר להיות ככה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • דוד משה 1ד מנותק
                דוד משה 1ד מנותק
                דוד משה 1
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                תנסה להפעיל מצב בטוח
                לשחזר למצב קודם (ותמיד אפ' לגבות את כל החומר מהדיסק טכנאים ולהתקין מחדש

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • דוד משה 1ד דוד משה 1

                  תנסה להפעיל מצב בטוח
                  לשחזר למצב קודם (ותמיד אפ' לגבות את כל החומר מהדיסק טכנאים ולהתקין מחדש

                  א מנותק
                  א מנותק
                  ארררר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי ארררר
                  #8

                  @דוד-משה-1 כתב בבאג | בעיה בהפעלת המחשב:

                  איך מפעילים מצב בטוח ומה כרגע אני אמור לעשות

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א ארררר

                    @דוד-משה-1 כתב בבאג | בעיה בהפעלת המחשב:

                    איך מפעילים מצב בטוח ומה כרגע אני אמור לעשות

                    א מנותק
                    א מנותק
                    ארררר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @ארררר בבקשה תעזרו לי

                    1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א ארררר

                      @ארררר בבקשה תעזרו לי

                      1 מנותק
                      1 מנותק
                      12345678
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @ארררר באיזה מצב המחשב עכשיו

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • 1 12345678

                        @ארררר באיזה מצב המחשב עכשיו

                        א מנותק
                        א מנותק
                        ארררר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @12345678 כרגע הצלחתי להליק את המחשב דרך הדיסק טכנאים של סרגיי אבל אחרי שאני מוציא אותו ועושה הפעלה מחדש זה https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1702473077715-win_20231213_14_53_07_pro.jpg
                        מה שקורה
                        אולי אני צריך להתקין מחדש את הווינדוס?

                        1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א ארררר

                          @12345678 כרגע הצלחתי להליק את המחשב דרך הדיסק טכנאים של סרגיי אבל אחרי שאני מוציא אותו ועושה הפעלה מחדש זה https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1702473077715-win_20231213_14_53_07_pro.jpg
                          מה שקורה
                          אולי אני צריך להתקין מחדש את הווינדוס?

                          1 מנותק
                          1 מנותק
                          12345678
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @ארררר תנסה מצב בטוח

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • 1 12345678

                            @ארררר תנסה מצב בטוח

                            א מנותק
                            א מנותק
                            ארררר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @12345678 איך אני מגיע לזה

                            1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א ארררר

                              @12345678 איך אני מגיע לזה

                              1 מנותק
                              1 מנותק
                              12345678
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @ארררר
                              החזק את לחצן ההפעלה לחוץ למשך 10 שניות כדי לכבות את המכשיר.

                              לחץ שוב על לחצן ההפעלה כדי להפעיל את המכשיר.

                              כאשר מופיע הסימן הראשון לכך ש- Windows הופעל (לדוגמה, מכשירים מסוימים מציגים את סמל היצרן בעת ההפעלה מחדש), לחץ על לחצן ההפעלה למשך 10 שניות כדי לכבות את המכשיר.

                              לחץ שוב על לחצן ההפעלה כדי להפעיל את המכשיר.

                              כאשר Windows מופעל מחדש, החזק את לחצן ההפעלה לחוץ למשך 10 שניות כדי לכבות את המכשיר.

                              לחץ שוב על לחצן ההפעלה כדי להפעיל את המכשיר.

                              אפשר למכשיר שלך לבצע הפעלה מחדש מלאה. תיכנס ל- winRE.
                              85d63652-68b6-9a70-60e4-c63825eaca59.png
                              f4fde1b8-7b3d-ac4e-6d6c-5339925fb04c.png b6f591d9-227c-8ef1-80bc-5139e82b62ac.png
                              85d63652-68b6-9a70-60e4-c63825eaca59.png

                              כעת, כשאתה נמצא ב- winRE, יהיה עליך לבצע את השלבים הבאים כדי שיעבירו אותך למצב בטוח:

                              במסך בחר אפשרות, בחר פתור בעיות> אפשרויות מתקדמות> הגדרות אתחול> מחדש.

                              מסך 'בחר אפשרות' בסביבת השחזור של Windows.

                              מסך פתרון בעיות בסביבת השחזור של Windows.

                              מסך אפשרויות מתקדמות בסביבת השחזור של Windows.

                              מסך הגדרות אתחול בסביבת השחזור של Windows.

                              לאחר שהמכשיר יופעל מחדש, תראה רשימה של אפשרויות. בחר באפשרות 5 מתוך הרשימה או הקש F5 למצב בטוח עם עבודה ברשת.91786ae5-8514-50ac-fb43-9d13c005bc22.png 91786ae5-8514-50ac-fb43-9d13c005bc22.png

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • 1 12345678

                                @ארררר
                                החזק את לחצן ההפעלה לחוץ למשך 10 שניות כדי לכבות את המכשיר.

                                לחץ שוב על לחצן ההפעלה כדי להפעיל את המכשיר.

                                כאשר מופיע הסימן הראשון לכך ש- Windows הופעל (לדוגמה, מכשירים מסוימים מציגים את סמל היצרן בעת ההפעלה מחדש), לחץ על לחצן ההפעלה למשך 10 שניות כדי לכבות את המכשיר.

                                לחץ שוב על לחצן ההפעלה כדי להפעיל את המכשיר.

                                כאשר Windows מופעל מחדש, החזק את לחצן ההפעלה לחוץ למשך 10 שניות כדי לכבות את המכשיר.

                                לחץ שוב על לחצן ההפעלה כדי להפעיל את המכשיר.

                                אפשר למכשיר שלך לבצע הפעלה מחדש מלאה. תיכנס ל- winRE.
                                85d63652-68b6-9a70-60e4-c63825eaca59.png
                                f4fde1b8-7b3d-ac4e-6d6c-5339925fb04c.png b6f591d9-227c-8ef1-80bc-5139e82b62ac.png
                                85d63652-68b6-9a70-60e4-c63825eaca59.png

                                כעת, כשאתה נמצא ב- winRE, יהיה עליך לבצע את השלבים הבאים כדי שיעבירו אותך למצב בטוח:

                                במסך בחר אפשרות, בחר פתור בעיות> אפשרויות מתקדמות> הגדרות אתחול> מחדש.

                                מסך 'בחר אפשרות' בסביבת השחזור של Windows.

                                מסך פתרון בעיות בסביבת השחזור של Windows.

                                מסך אפשרויות מתקדמות בסביבת השחזור של Windows.

                                מסך הגדרות אתחול בסביבת השחזור של Windows.

                                לאחר שהמכשיר יופעל מחדש, תראה רשימה של אפשרויות. בחר באפשרות 5 מתוך הרשימה או הקש F5 למצב בטוח עם עבודה ברשת.91786ae5-8514-50ac-fb43-9d13c005bc22.png 91786ae5-8514-50ac-fb43-9d13c005bc22.png

                                א מנותק
                                א מנותק
                                ארררר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @12345678 יש לי מחשב נייח וזה נראה שזה לא עובד

                                י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א ארררר

                                  @12345678 יש לי מחשב נייח וזה נראה שזה לא עובד

                                  י מנותק
                                  י מנותק
                                  ייייי
                                  מדריכים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @ארררר
                                  תעשה תיקון אתחול

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • דוד משה 1ד מנותק
                                    דוד משה 1ד מנותק
                                    דוד משה 1
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @ארררר כפי שציינתה קודם עם אתה נכנס לעברית הוא מביא אותך למסך הזה https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1702474657540-win_20231213_15_37_02_pro.jpgך
                                    תבחר באפשרות הראשונה זה פתרון בעיות תמשיך אח"כ בדומה למה ש@12345678 כתב לך רק באנגלית

                                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • י ייייי

                                      @ארררר
                                      תעשה תיקון אתחול

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      ארררר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @ייייי איך עושים את זה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • דוד משה 1ד דוד משה 1

                                        @ארררר כפי שציינתה קודם עם אתה נכנס לעברית הוא מביא אותך למסך הזה https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1702474657540-win_20231213_15_37_02_pro.jpgך
                                        תבחר באפשרות הראשונה זה פתרון בעיות תמשיך אח"כ בדומה למה ש@12345678 כתב לך רק באנגלית

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        ארררר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @דוד-משה-1 וגם באנגלית זה לא מגיע לי ל אפשרויות מתקדמות

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א ארררר

                                          @דוד-משה-1 וגם באנגלית זה לא מגיע לי ל אפשרויות מתקדמות

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          ארררר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #20

                                          @ארררר אם מישהו יכול לעזור לי לתקן את זה או ע"י דיסק טכנאים ואיך? או ע"י תיקון הווינדוס ואיך לעשות את זה בלי שימחקו לי קבצים? או להתקין מחדש ווינדוס כמובן בלי שימחקו לי הקבצים אני פשוט צריך עזרה דחופה!!
                                          ותודה רבה לכל מי שמנסה וניסה לסייע.

                                          משהקפלןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר