באג | בעיה בהתקנת WSA
-
מקבל את השגיאה הבאה:

למרות שעשיתי מה שנצרך:

וכשאני מנסה לעקוף את הבעיה ולהיכנס ישירות לגוגל פלאי אני מקבל את השגיאה הבאה בהתחברות:

אשמח לעזרה!
@aiib כתב בבאג | בעיה בהתקנת WSA:
מקבל את השגיאה הבאה:

למרות שעשיתי מה שנצרך:

וכשאני מנסה לעקוף את הבעיה ולהיכנס ישירות לגוגל פלאי אני מקבל את השגיאה הבאה בהתחברות:

אשמח לעזרה!
כבה את ESET
-
@aiib כתב בבאג | בעיה בהתקנת WSA:
מקבל את השגיאה הבאה:

למרות שעשיתי מה שנצרך:

וכשאני מנסה לעקוף את הבעיה ולהיכנס ישירות לגוגל פלאי אני מקבל את השגיאה הבאה בהתחברות:

אשמח לעזרה!
כבה את ESET
-
@aiib כתב בבאג | בעיה בהתקנת WSA:
מקבל את השגיאה הבאה:

למרות שעשיתי מה שנצרך:

וכשאני מנסה לעקוף את הבעיה ולהיכנס ישירות לגוגל פלאי אני מקבל את השגיאה הבאה בהתחברות:

אשמח לעזרה!
כבה את ESET
@A0533057932 כתב בבאג | בעיה בהתקנת WSA:
@aiib כתב בבאג | בעיה בהתקנת WSA:
מקבל את השגיאה הבאה:

למרות שעשיתי מה שנצרך:

וכשאני מנסה לעקוף את הבעיה ולהיכנס ישירות לגוגל פלאי אני מקבל את השגיאה הבאה בהתחברות:

אשמח לעזרה!
כבה את ESET
כיבוי חומת האש של ESET עזרה!
עכשיו איך מחריגים?...
-
@A0533057932 כתב בבאג | בעיה בהתקנת WSA:
@aiib כתב בבאג | בעיה בהתקנת WSA:
מקבל את השגיאה הבאה:

למרות שעשיתי מה שנצרך:

וכשאני מנסה לעקוף את הבעיה ולהיכנס ישירות לגוגל פלאי אני מקבל את השגיאה הבאה בהתחברות:

אשמח לעזרה!
כבה את ESET
כיבוי חומת האש של ESET עזרה!
עכשיו איך מחריגים?...
-
@שאול123 כתב בבאג | בעיה בהתקנת WSA:
@aiib תגדיר רשת וירטואילת כמיהמנה.
אני חושב שזה עוזר.איפה מוצאים את זה?
-
מקבל את השגיאה הבאה:

למרות שעשיתי מה שנצרך:

וכשאני מנסה לעקוף את הבעיה ולהיכנס ישירות לגוגל פלאי אני מקבל את השגיאה הבאה בהתחברות:

אשמח לעזרה!
@aiib
יש לי גם בעיה דומה
הוא מראה לי בכל האפליקציות שהאינטרנט לא עובד
למרות שבחלון הפקמן הוא מראה לי שהכל תקיןנכנסתי להגדרות ניפוי באגים ושם הצלחתי להפעיל רק את האופציה של ניפוי באגים דרך USB (אין לי שום USB כזה)
כשניסיתי להפעיל את הפונקציה של "ניקוי באגים אלחוטי" הוא לא מאפשר לי
למיטב הבנתי צריך להתקין אפליקציה לניקוי באגים ואין לו כזומישהו יודע לעזור?
תודה
-
@aiib
יש לי גם בעיה דומה
הוא מראה לי בכל האפליקציות שהאינטרנט לא עובד
למרות שבחלון הפקמן הוא מראה לי שהכל תקיןנכנסתי להגדרות ניפוי באגים ושם הצלחתי להפעיל רק את האופציה של ניפוי באגים דרך USB (אין לי שום USB כזה)
כשניסיתי להפעיל את הפונקציה של "ניקוי באגים אלחוטי" הוא לא מאפשר לי
למיטב הבנתי צריך להתקין אפליקציה לניקוי באגים ואין לו כזומישהו יודע לעזור?
תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות