בעיה | תגובה: גיבוי/שינוי גודל/הסרת אפליקציות במחיצת super.img דרך הפלאפון
-
@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבעיה | תגובה: גיבוי/שינוי גודל/הסרת אפליקציות במחיצת super.img דרך הפלאפון:
אם לא, אפשר קישור לדרייברים?
זה מה שמצאתי תבדוק שעובד
תעדכן@Tיו_ כתב בבעיה | תגובה: גיבוי/שינוי גודל/הסרת אפליקציות במחיצת super.img דרך הפלאפון:
@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבעיה | תגובה: גיבוי/שינוי גודל/הסרת אפליקציות במחיצת super.img דרך הפלאפון:
אם לא, אפשר קישור לדרייברים?
זה מה שמצאתי תבדוק שעובד
תעדכן?
-
-
@קצלנבוגן-2 אני מנסה
-
@Tיו_ כתב בבעיה | תגובה: גיבוי/שינוי גודל/הסרת אפליקציות במחיצת super.img דרך הפלאפון:
@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבעיה | תגובה: גיבוי/שינוי גודל/הסרת אפליקציות במחיצת super.img דרך הפלאפון:
אם לא, אפשר קישור לדרייברים?
זה מה שמצאתי תבדוק שעובד
תעדכן?
@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבעיה | תגובה: גיבוי/שינוי גודל/הסרת אפליקציות במחיצת super.img דרך הפלאפון:
@Tיו_ כתב בבעיה | תגובה: גיבוי/שינוי גודל/הסרת אפליקציות במחיצת super.img דרך הפלאפון:
@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבעיה | תגובה: גיבוי/שינוי גודל/הסרת אפליקציות במחיצת super.img דרך הפלאפון:
אם לא, אפשר קישור לדרייברים?
זה מה שמצאתי תבדוק שעובד
תעדכן?
עידכנתי
-
@קצלנבוגן-2 @Tיו_
זה עובדדדד
בעז"ה זה יעבוד עד הסוף בלי בעיות... -
@קצלנבוגן-2 @Tיו_
זה עובדדדד
בעז"ה זה יעבוד עד הסוף בלי בעיות...@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבעיה | תגובה: גיבוי/שינוי גודל/הסרת אפליקציות במחיצת super.img דרך הפלאפון:
@קצלנבוגן-2 @Tיו_
זה עובדדדד
בעז"ה זה יעבוד עד הסוף בלי בעיות...ב"ה
-
@קצלנבוגן-2 @Tיו_
זה עובדדדד
בעז"ה זה יעבוד עד הסוף בלי בעיות...@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבעיה | תגובה: גיבוי/שינוי גודל/הסרת אפליקציות במחיצת super.img דרך הפלאפון:
@קצלנבוגן-2 @Tיו_
זה עובדדדד
בעז"ה זה יעבוד עד הסוף בלי בעיות...ב"ה זה יעבוד בעז"ה אל תידאג
רק אולי תשלח לי את מחיצת סופר או לפחות את הAPK של ההגדרות הדבר ניצרך לי ביותר
-
@Tיו_ @קצלנבוגן-2
אין עליכם!!!!
עובד מצויין יש לי מקום SYSTEM!!@Tיו_ לגבי המחיצת סופר אני ידבר איתך בהמשך...
-
@Tיו_ @קצלנבוגן-2
אין עליכם!!!!
עובד מצויין יש לי מקום SYSTEM!!@Tיו_ לגבי המחיצת סופר אני ידבר איתך בהמשך...
כתב בבעיה | תגובה: גיבוי/שינוי גודל/הסרת אפליקציות במחיצת super.img דרך הפלאפון:
@Tיו_ @קצלנבוגן-2
אין עליכם!!!!
עובד מצויין יש לי מקום SYSTEM!!ב"ה
תודה לה' -
@Tיו_ @קצלנבוגן-2
אין עליכם!!!!
עובד מצויין יש לי מקום SYSTEM!!@Tיו_ לגבי המחיצת סופר אני ידבר איתך בהמשך...
@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבעיה | תגובה: גיבוי/שינוי גודל/הסרת אפליקציות במחיצת super.img דרך הפלאפון:
@Tיו_ @קצלנבוגן-2
אין עליכם!!!!
עובד מצויין יש לי מקום SYSTEM!!ב"ה אני חושב שצריך להודות ל @שמואל ו @אלישי על המקום ללמוד וללמד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות