בעיה | אקטיבציה של אדובי אקרובט פרוץ נעלמת אחרי מספר ימים, למישהו יש פתרון?
-
@ejay @ע-1195 @sapir885
מצורף סקריפט אוטומטי שחוסם את כל הכתובות הנחוצות
חסימת-כתובות-אדובי.bat
מבוסס על מה ש @יוסי-מחשבים הביא
רק הוספתי את כלל הכתובות גם מהקובץ ש @ע-1195 הביא
בהצלחה -
@משה-מזרחי כתב בבעיה | אקטיבציה של אדובי אקרובט פרוץ נעלמת אחרי מספר ימים, למישהו יש פתרון?:
@שלמה-ו
דרך מה הוא חוסם?הוסט (HOST- קובץ שאחראי על חסימת כתובות מלגשת לרשת מובנה בווינדוס)
אם דפנדר מושבת זה עדיין יחסום?
כן זה לא קשור אליו
-
@משה-מזרחי כתב בבעיה | אקטיבציה של אדובי אקרובט פרוץ נעלמת אחרי מספר ימים, למישהו יש פתרון?:
@שלמה-ו
דרך מה הוא חוסם?הוסט (HOST- קובץ שאחראי על חסימת כתובות מלגשת לרשת מובנה בווינדוס)
אם דפנדר מושבת זה עדיין יחסום?
כן זה לא קשור אליו
-
@מוטי-יוזף כתב בבעיה | אקטיבציה של אדובי אקרובט פרוץ נעלמת אחרי מספר ימים, למישהו יש פתרון?:
@שלמה-ו אני משתמש כרגע בחדר מחשבים
חסום לי הגישה ל- CND ולכן אני לא יכול להשתמש בקובץ של@שלמה-וחשבתי לנסות את מה שכתב @ejay אבל הקובץ שהוא מביא חסום לי להורדה
יש עוד מה לעשות?
קח את התוכנה שהביא @ejay
HostsEditor.zip -
@מוטי-יוזף כתב בבעיה | אקטיבציה של אדובי אקרובט פרוץ נעלמת אחרי מספר ימים, למישהו יש פתרון?:
@שלמה-ו אני משתמש כרגע בחדר מחשבים
חסום לי הגישה ל- CND ולכן אני לא יכול להשתמש בקובץ של@שלמה-וחשבתי לנסות את מה שכתב @ejay אבל הקובץ שהוא מביא חסום לי להורדה
יש עוד מה לעשות?
קח את התוכנה שהביא @ejay
HostsEditor.zip -
@ejay אפשר גם בלי תוכנה, בקובץ hosts:
הקובץ הבא אמור לחסום את הכתובות הרלוונטיות:
חסימת כתובות אדובי.bat
קרדיט @שלמה-ו@יוסי-מחשבים כתב בבעיה | אקטיבציה של אדובי אקרובט פרוץ נעלמת אחרי מספר ימים, למישהו יש פתרון?:
הקובץ הבא אמור לחסום את הכתובות הרלוונטיות:
חסימת כתובות אדובי.batהרצתי את הקובץ הזה
וגם את הקובץ הזה:@שלמה-ו כתב בבעיה | אקטיבציה של אדובי אקרובט פרוץ נעלמת אחרי מספר ימים, למישהו יש פתרון?:
מצורף סקריפט אוטומטי שחוסם את כל הכתובות הנחוצות
חסימת-כתובות-אדובי.bat
מבוסס על מה ש @יוסי-מחשבים הביא
רק הוספתי את כלל הכתובות גם מהקובץ ש @ע-1195 הביאועזר,
אלא שכעת אני לא יכול להכנס ממחשב אחר לכונן רשת (D:) של המחשב שבו הרצתי את הסקריפט, בגלל הבעיה עם אדובי
(יצויין שמהמחשב הראשון אני כן יכול להתחבר עדיין לכונן רשת שבמחשב השני).@יוסי-מחשבים @שלמה-ו אשמח אם יש לכם פתרון לענין
תודה רבה
-
@יוסי-מחשבים כתב בבעיה | אקטיבציה של אדובי אקרובט פרוץ נעלמת אחרי מספר ימים, למישהו יש פתרון?:
הקובץ הבא אמור לחסום את הכתובות הרלוונטיות:
חסימת כתובות אדובי.batהרצתי את הקובץ הזה
וגם את הקובץ הזה:@שלמה-ו כתב בבעיה | אקטיבציה של אדובי אקרובט פרוץ נעלמת אחרי מספר ימים, למישהו יש פתרון?:
מצורף סקריפט אוטומטי שחוסם את כל הכתובות הנחוצות
חסימת-כתובות-אדובי.bat
מבוסס על מה ש @יוסי-מחשבים הביא
רק הוספתי את כלל הכתובות גם מהקובץ ש @ע-1195 הביאועזר,
אלא שכעת אני לא יכול להכנס ממחשב אחר לכונן רשת (D:) של המחשב שבו הרצתי את הסקריפט, בגלל הבעיה עם אדובי
(יצויין שמהמחשב הראשון אני כן יכול להתחבר עדיין לכונן רשת שבמחשב השני).@יוסי-מחשבים @שלמה-ו אשמח אם יש לכם פתרון לענין
תודה רבה
@זנב-לאריות
תאפס תקובץ תעשה ריסטארט ותבדוק האם זאת
אכן הבעיה
https://support.microsoft.com/he-il/topic/כיצד-לאפס-את-קובץ-hosts-בחזרה-לברירת-המחדל-c2a43f9d-e176-c6f3-e4ef-3500277a6dae -
@ejay @ע-1195 @sapir885
מצורף סקריפט אוטומטי שחוסם את כל הכתובות הנחוצות
חסימת-כתובות-אדובי.bat
מבוסס על מה ש @יוסי-מחשבים הביא
רק הוספתי את כלל הכתובות גם מהקובץ ש @ע-1195 הביא
בהצלחה@שלמה-ו כתב בבעיה | אקטיבציה של אדובי אקרובט פרוץ נעלמת אחרי מספר ימים, למישהו יש פתרון?:
@ejay @ע-1195 @sapir885
מצורף סקריפט אוטומטי שחוסם את כל הכתובות הנחוצות
חסימת-כתובות-אדובי.bat
מבוסס על מה ש @יוסי-מחשבים הביא
רק הוספתי את כלל הכתובות גם מהקובץ ש @ע-1195 הביא
בהצלחההיי,
הסקריפטים לא עובדים לי, ואדובי דורש רישיון למרות שהורדתי לפני תקופה קצרה את החבילה החדשה.
למישהו יש פיתרון אחר? או שזהו, חייבים להירשם למנוי בענן?תודה!
-
@יוסי-מחשבים כתב בבעיה | אקטיבציה של אדובי אקרובט פרוץ נעלמת אחרי מספר ימים, למישהו יש פתרון?:
@ejay אפשר גם בלי תוכנה, בקובץ hosts:
הקובץ הבא אמור לחסום את הכתובות הרלוונטיות:
חסימת כתובות אדובי.batיש כאן קובץ עם כתובות של אדובי מעודכן מלפני יומיים.
@ע-1195 כתב בבעיה | אקטיבציה של אדובי אקרובט פרוץ נעלמת אחרי מספר ימים, למישהו יש פתרון?:
יש כאן קובץ עם כתובות של אדובי מעודכן מלפני יומיים.
התקנתי את התוכנה

איפה עכשיו צריך להדביק את כל הרשימה שהופיעה כאן?
או שמדביקים את הרשימה במקום אחר. אם כן היכן? -
ש שלמה ו התייחס לנושא זה ב
-
S sapir885 התייחס לנושא זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות