בעיה | בעיה בהתקנת לינוקס
-
-
פוסט זה נמחק!
-
@יאיר-שי זה עלה לי

זה צריך תעודת אבטחה של נטפרי?
כי זה כותב שצריך אינטרנט והאינטרנט מחובר
-
@יאיר-שי זה עלה לי

זה צריך תעודת אבטחה של נטפרי?
כי זה כותב שצריך אינטרנט והאינטרנט מחובר
-
@מישהו12 איפה נמצא הטרמינל?
-
@מישהו12 איפה נמצא הטרמינל?
-
@החפץ-בעילום-שם-0 תחפש, אני לא מכיר את הלינוקס הזה
@מישהו12 איך זה אמור להראות?
-
@יאיר-שי זה עלה לי

זה צריך תעודת אבטחה של נטפרי?
כי זה כותב שצריך אינטרנט והאינטרנט מחובר
@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבעיה | בעיה בהתקנת לינוקס:
@יאיר-שי זה עלה לי

זה צריך תעודת אבטחה של נטפרי?
כי זה כותב שצריך אינטרנט והאינטרנט מחובר
לא צריך להשתמש בזה עם אינטרנט כדי לצרוב בוט
@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבעיה | בעיה בהתקנת לינוקס:
@מישהו12 איפה נמצא הטרמינל?
תכנס לתיקייה שבה נמצא ה- BOOT לצריבה ושם או לחיצה ימנית או על ה- file למעלה ואז open terminal
-
@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבעיה | בעיה בהתקנת לינוקס:
@יאיר-שי זה עלה לי

זה צריך תעודת אבטחה של נטפרי?
כי זה כותב שצריך אינטרנט והאינטרנט מחובר
לא צריך להשתמש בזה עם אינטרנט כדי לצרוב בוט
@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבעיה | בעיה בהתקנת לינוקס:
@מישהו12 איפה נמצא הטרמינל?
תכנס לתיקייה שבה נמצא ה- BOOT לצריבה ושם או לחיצה ימנית או על ה- file למעלה ואז open terminal
@יאיר-שי הא אני סתם הסתבכתי

אני יכול להגיע מהלינוקס לזיכרון הפנימי של המחשב? או שצריך להעתיק ללינוקס? -
@יאיר-שי הא אני סתם הסתבכתי

אני יכול להגיע מהלינוקס לזיכרון הפנימי של המחשב? או שצריך להעתיק ללינוקס?@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבעיה | בעיה בהתקנת לינוקס:
אני יכול להגיע מהלינוקס לזיכרון הפנימי של המחשב? או שצריך להעתיק ללינוקס?
אני חושב שאפשר (לא ניסיתי...) אני שמתי את ה- BOOT בדיסק אונקי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות