עזרה | מחיקת אפליקציות שיואמי f22 pro
-
@זונדל-גרנד אז אני צריך לעשות לכל מספר פעמיים?
@שניאור-שמח כתב בעזרה | מחיקת אפליקציות שיואמי f22 pro:
@זונדל-גרנד אז אני צריך לעשות לכל מספר פעמיים?
לא יש את הפעולה הראשונה שתעבוד מתי שאתה רוצה חוץ מהחייגן ויש את הפעולה השניה שתעבוד רק שהחייגן פתוח כבר
-
@שניאור-שמח כתב בעזרה | מחיקת אפליקציות שיואמי f22 pro:
@זונדל-גרנד אז אני צריך לעשות לכל מספר פעמיים?
לא יש את הפעולה הראשונה שתעבוד מתי שאתה רוצה חוץ מהחייגן ויש את הפעולה השניה שתעבוד רק שהחייגן פתוח כבר
@זונדל-גרנד לא הבנתי, אחרי שאני רושם באופציה הראשונה 1 מה אני רושם באופציה השנייה?
-
@זונדל-גרנד לא הבנתי, אחרי שאני רושם באופציה הראשונה 1 מה אני רושם באופציה השנייה?
@שניאור-שמח כתב בעזרה | מחיקת אפליקציות שיואמי f22 pro:
@זונדל-גרנד לא הבנתי, אחרי שאני רושם באופציה הראשונה 1 מה אני רושם באופציה השנייה?
באפוצייה השניה את לוחץ נגיד 1 הפעולה תהיה הקשה במגע על מספר 1 איפה שזה נמצא במגע
-
@שניאור-שמח כתב בעזרה | מחיקת אפליקציות שיואמי f22 pro:
@זונדל-גרנד לא הבנתי, אחרי שאני רושם באופציה הראשונה 1 מה אני רושם באופציה השנייה?
באפוצייה השניה את לוחץ נגיד 1 הפעולה תהיה הקשה במגע על מספר 1 איפה שזה נמצא במגע
@זונדל-גרנד ואיך אני עושה שזה יפתח את החייגן נגיד שאני במסך הבית?
-
@זונדל-גרנד ואיך אני עושה שזה יפתח את החייגן נגיד שאני במסך הבית?
@שניאור-שמח כתב בעזרה | מחיקת אפליקציות שיואמי f22 pro:
@זונדל-גרנד ואיך אני עושה שזה יפתח את החייגן נגיד שאני במסך הבית?
פעולה1
מקש 1
פתיחת חייגן
פעיל רק במסך הבית
פעולה 2
מקש 1
לחיצת מגע מדומה
פעיל רק בחייגן
עכשיו מובן
-
@שניאור-שמח כתב בעזרה | מחיקת אפליקציות שיואמי f22 pro:
@זונדל-גרנד ואיך אני עושה שזה יפתח את החייגן נגיד שאני במסך הבית?
פעולה1
מקש 1
פתיחת חייגן
פעיל רק במסך הבית
פעולה 2
מקש 1
לחיצת מגע מדומה
פעיל רק בחייגן
עכשיו מובן
@זונדל-גרנד זה מה שאמרתי לך האם לעשות שתי פעולות..
תודה רבה. -
@זונדל-גרנד זה מה שאמרתי לך האם לעשות שתי פעולות..
תודה רבה.@שניאור-שמח כתב בעזרה | מחיקת אפליקציות שיואמי f22 pro:
@זונדל-גרנד זה מה שאמרתי לך האם לעשות שתי פעולות..
תודה רבה.אתה יכול גם לעשות רצף פקודות
-
@שניאור-שמח כתב בעזרה | מחיקת אפליקציות שיואמי f22 pro:
@זונדל-גרנד זה מה שאמרתי לך האם לעשות שתי פעולות..
תודה רבה.אתה יכול גם לעשות רצף פקודות
@זונדל-גרנד מה הכוונה?
-
@זונדל-גרנד מה הכוונה?
@שניאור-שמח כתב בעזרה | מחיקת אפליקציות שיואמי f22 pro:
@זונדל-גרנד מה הכוונה?
אפשר לבחור באפשרות הפעולה כלומר בפעולה אחת שיעשה רצף פקודות ושם תעשה את הראשון של פתיחת חייגן והפקודה השניה לדימוי מגע
-
@שניאור-שמח כתב בעזרה | מחיקת אפליקציות שיואמי f22 pro:
@זונדל-גרנד מה הכוונה?
אפשר לבחור באפשרות הפעולה כלומר בפעולה אחת שיעשה רצף פקודות ושם תעשה את הראשון של פתיחת חייגן והפקודה השניה לדימוי מגע
@זונדל-גרנד תודה רבה רבה עובד מעולה!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות