אני רוצה לשלוח ווצאפ מהמחשב|תכלס איך עושים את זה?
-
@גימפל1 מה המפרט של המחשב?
-
@גימפל1 מה המפרט של המחשב?
-
@גימפל1 אמר באני רוצה לשלוח ווצאפ מהמחשב|תכלס איך עושים את זה?:

כבר ברבה זמן על המסך
אז מאיפה התמונה הזאת?
-
אני משתמש בבלו סטאק הוא עובד לי בעיקרון חלק רק מעצבן שלוקח לו בין חצי דקה לדקה להיטען.
אגב אם יש מישהו שהוואצפ לא עובד לא טוב על הבלו סטאק בגלל בעיות קריסה יכול להתקין את הוואצאפ על הבלו סטאק ולהתקין את התוכנה של הוואצאפ (whatsapp web) במחשב ואז להדפיס את הברקוד בתוכנה בעזרת צילום מסך ולסרוק את זה על הוואצפ בבלו סאטק וככה הוא יוכל להשתמש בתוכנה בלי להזדקק לרחמיו של הבלו סאטק.
אבל בכל מקרה הבלו סטאק חייב להיות פתוח כדי שהתוכנה תעבוד ככה שבכל מקרה זה לא תמיד נוח -
אני משתמש בבלו סטאק הוא עובד לי בעיקרון חלק רק מעצבן שלוקח לו בין חצי דקה לדקה להיטען.
אגב אם יש מישהו שהוואצפ לא עובד לא טוב על הבלו סטאק בגלל בעיות קריסה יכול להתקין את הוואצאפ על הבלו סטאק ולהתקין את התוכנה של הוואצאפ (whatsapp web) במחשב ואז להדפיס את הברקוד בתוכנה בעזרת צילום מסך ולסרוק את זה על הוואצפ בבלו סאטק וככה הוא יוכל להשתמש בתוכנה בלי להזדקק לרחמיו של הבלו סאטק.
אבל בכל מקרה הבלו סטאק חייב להיות פתוח כדי שהתוכנה תעבוד ככה שבכל מקרה זה לא תמיד נוח@יצח-ק מסכים איתך לכל מילה
השיטה הכי טובה זה לחבר את הוואטסאפ בבלו-סטאקס לווטסאפ ווב -
@יצח-ק מסכים איתך לכל מילה
השיטה הכי טובה זה לחבר את הוואטסאפ בבלו-סטאקס לווטסאפ ווב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

