בקשה | Ctyon ct06
-
@מישהו12 אני קצת עוברת על המכשיר ואולי אקנה אותו, חייב להוריד מקלדת ? אין מקלדת בעברית במכשיר?
והאם יש דרך לעקוף את המסך מגע שיהיה אפשר לכתוב גם במקשים?@shanirbd כתב בבקשה | Ctyon ct06:
, חייב להוריד מקלדת ? אין מקלדת בעברית במכשיר?
אין לי מושג. כתבו שאין, אז צריך. אבל אני לא מכיר את המכשיר הזה.
@shanirbd כתב בבקשה | Ctyon ct06:
והאם יש דרך לעקוף את המסך מגע שיהיה אפשר לכתוב גם במקשים?
לכאורה דרך המקלדות שלי שקישרתי אליהן
-
@shanirbd כתב בבקשה | Ctyon ct06:
, חייב להוריד מקלדת ? אין מקלדת בעברית במכשיר?
אין לי מושג. כתבו שאין, אז צריך. אבל אני לא מכיר את המכשיר הזה.
@shanirbd כתב בבקשה | Ctyon ct06:
והאם יש דרך לעקוף את המסך מגע שיהיה אפשר לכתוב גם במקשים?
לכאורה דרך המקלדות שלי שקישרתי אליהן
-
@מישהו12 ראיתי את הקבצים שלך השאלה איך מורידים את זה נכנסתי לקישור לא הבנתי איך להוריד למכשיר בעצם?
-
@shanirbd תירדי עד למטה ותלחצי על "הכי מאוחר"

ואז שוב תירדי ותבחרי בapk

-
@shanirbd תירדי עד למטה ותלחצי על "הכי מאוחר"

ואז שוב תירדי ותבחרי בapk

@שניאור-שמח עכשיו ראיתי תודהה
-
@שניאור-שמח עכשיו ראיתי תודהה
@shanirbd בכייף
-
@cool היי התעניינתי גם במכשיר הזה.
יש אפשרות לכתוב בעברית או לא?
והאם יש אפשרות לעשות משהו שיהיה אפשר לכתוב במקשים ולא רק במסך. -
@shanirbd אל תקנו אותו
מכשיר פח
ואפשר לכתוב עם המקשים בעברית הבעיה שאין חריטה בעברית על המקשים (תלוי בספקים)
התרגום דפוק וא"א להתנייד רק עם מקשים
לתשומת לבכם המכשיר +- בגודל של F22 PRO וקצת לא רלוונטי יחסית למה שהוא נותן -
@איש-אמת וואלה איזה קטע, קנית אותו מאליי אקספרס ?
טוב שאמרת שהוא לא משהו
פשוט רק המצלמה שלו נראת יותר טובה לכן חשבתי לקנות אותו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
