בעיה | כל פעם שאני מדליק את המחשב מתכבה ומפעיל מחדש
-
@121244 כשהמחשב נדלק לפני הופעת וינדוס תלחץ על F12 או F2 הרבה פעמים עד שיגיע לך לרשימה של מכשירים שדרכם תוכל לעלות את המערכת. חפש את האונקי שלך ( לפי חברה בד"כ ) ותלחץ עליו
@a-y-f כתב בבעיה | כל פעם שאני מדליק את המחשב מתכבה ומפעיל מחדש:
כשהמחשב נדלק לפני הופעת וינדוס
מה הכוונה
-
@a-y-f כתב בבעיה | כל פעם שאני מדליק את המחשב מתכבה ומפעיל מחדש:
כשהמחשב נדלק לפני הופעת וינדוס
מה הכוונה
-
@121244 בסופו של דבר שלא מידיעתי לקחו כבר את המחשב לחנות מחשבים והם טוענים שהבעיה בדיסק קשיח עלות התיקון 400 ש"ח
-
@משה-מזרחי אין לי מושג מכאן ואילך אני כבר לא מתעסק עם זה, בכ"א תודה רבה לכל העוזרים והמסייעים!
-
@משה-מזרחי @a-y-f @יעקב-ישראל
בתכלס' היום המחשב חזר מהתיקון החליפו לי דיסק קשיח עלות של 400 ש"ח
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות