בעיה | דחוףףף צריבה בSP שכשלה
-
@א-מ-ל כתב בבעיה | דחוףףף צריבה בSP שכשלה:
@Tיו_
לפעמים המכשיר נכנס לתרדמת כלשהיא צריך או להוציא את הבטריה או לחכות יום יומיים עד שהבטריה תיגמר לבד ואז לנסות להטעין אותו.
שים לב שבהטענה כזאת המכשיר לא מגיב מיד אלא צריך לחכות איזה 10 דקות עד שהוא ידלק.
כמובן שאחרי הכל צריך לעשות צריבה מלאה...תודה רבה
הבעיה שאין לי איך להוציא את הבטריה זה מכשיר אטום כיוון שהוא מוגן מים אם מישהו יודע איך מפרקים אשמח לשמוע (כשאני מחבר למחשב זה משמיע לי צליל חיבור וניתוק כל הזמן כאילו הוא מתחבר ומתנתק) -
@א-מ-ל כתב בבעיה | דחוףףף צריבה בSP שכשלה:
@Tיו_
לפעמים המכשיר נכנס לתרדמת כלשהיא צריך או להוציא את הבטריה או לחכות יום יומיים עד שהבטריה תיגמר לבד ואז לנסות להטעין אותו.
שים לב שבהטענה כזאת המכשיר לא מגיב מיד אלא צריך לחכות איזה 10 דקות עד שהוא ידלק.
כמובן שאחרי הכל צריך לעשות צריבה מלאה...תודה רבה
הבעיה שאין לי איך להוציא את הבטריה זה מכשיר אטום כיוון שהוא מוגן מים אם מישהו יודע איך מפרקים אשמח לשמוע (כשאני מחבר למחשב זה משמיע לי צליל חיבור וניתוק כל הזמן כאילו הוא מתחבר ומתנתק) -
@e-systems כתב בבעיה | דחוףףף צריבה בSP שכשלה:
תתקין את הדרייברים שכאן זה צריך לתקן את הבעיה
לא הצלחתי להוריד מכאן כלום
@א-מ-ל כתב בבעיה | דחוףףף צריבה בSP שכשלה:
כתבתי לך עוד פתרון...
לא ראיתי
-
@e-systems כתב בבעיה | דחוףףף צריבה בSP שכשלה:
תתקין את הדרייברים שכאן זה צריך לתקן את הבעיה
לא הצלחתי להוריד מכאן כלום
@א-מ-ל כתב בבעיה | דחוףףף צריבה בSP שכשלה:
כתבתי לך עוד פתרון...
לא ראיתי
-
-
@Tיו_
לפעמים המכשיר נכנס לתרדמת כלשהיא צריך או להוציא את הבטריה או לחכות יום יומיים עד שהבטריה תיגמר לבד ואז לנסות להטעין אותו.
שים לב שבהטענה כזאת המכשיר לא מגיב מיד אלא צריך לחכות איזה 10 דקות עד שהוא ידלק.
כמובן שאחרי הכל צריך לעשות צריבה מלאה...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות