קטלוג קבצים
-
@efi זה קיטלוג.rar גם בעברית נראה לי יהיה לך מצויין
@drin100 אמר בקטלוג קבצים:
@efi זה קיטלוג.rar גם בעברית נראה לי יהיה לך מצויין
מה זה ? עדיף מתוכנת MasterSeeker ?
-
@efi זה קיטלוג.rar גם בעברית נראה לי יהיה לך מצויין
@drin100 אמר בקטלוג קבצים:
@efi זה קיטלוג.rar גם בעברית נראה לי יהיה לך מצויין
כשאני מחלץ את זה, זה כותב לי לא נמצאו קבצים:

-
@drin100 אמר בקטלוג קבצים:
@efi זה קיטלוג.rar גם בעברית נראה לי יהיה לך מצויין
כשאני מחלץ את זה, זה כותב לי לא נמצאו קבצים:

@שמעון-לאופר אמר בקטלוג קבצים:
@drin100 אמר בקטלוג קבצים:
@efi זה קיטלוג.rar גם בעברית נראה לי יהיה לך מצויין
כשאני מחלץ את זה, זה כותב לי לא נמצאו קבצים:

גם אני ניסיתי לפתוח וקיבלתי כזו הודעה
-
תשלח מייל אם המס של אני החזור אלך drin100@gmail.com
-
@efi זה קיטלוג.rar גם בעברית נראה לי יהיה לך מצויין
-
שלחתי קישור אחר קח אותו שוב https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1589921367603-adc.zip
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות