בעיה | דחוף בעיה בשיחות
-
@Technologist נו, ומה מוזר, לא כל כך הבנתי?
@דודי-ענהאל סליחה, דור 3
-
@דודי-ענהאל סליחה, דור 3
@Technologist חיברת גם אחרי ה 01\07 (כלומר עד לפני 20 יום)?
ואתה בטוח שזה דור 3? תן לי שם מכשיר אם תוכל. -
@Technologist חיברת גם אחרי ה 01\07 (כלומר עד לפני 20 יום)?
ואתה בטוח שזה דור 3? תן לי שם מכשיר אם תוכל.@דודי-ענהאל ניודים? המון, חדשים? לא זוכר
נוקיה C2
קיוליקס P3
ועוד -
@דודי-ענהאל ניודים? המון, חדשים? לא זוכר
נוקיה C2
קיוליקס P3
ועוד@Technologist כתב בבעיה | דחוף בעיה בשיחות:
@דודי-ענהאל ניודים? המון, חדשים? לא זוכר
נוקיה C2
קיוליקס P3
ועודבאמת מוזר, כי אני ברגע שחיברתי, תוך דקה קיבלתי שיחה שאומרת: כיון שהסים הוא דור 4 והמכשיר פחות - השיחות יחסמו בשעות הקרובות.
-
@Technologist כתב בבעיה | דחוף בעיה בשיחות:
@דודי-ענהאל ניודים? המון, חדשים? לא זוכר
נוקיה C2
קיוליקס P3
ועודבאמת מוזר, כי אני ברגע שחיברתי, תוך דקה קיבלתי שיחה שאומרת: כיון שהסים הוא דור 4 והמכשיר פחות - השיחות יחסמו בשעות הקרובות.
@דודי-ענהאל
מדובר בחיבור מספרים חדשים או ניודים? -
@דודי-ענהאל
מדובר בחיבור מספרים חדשים או ניודים?@Technologist אני מדבר על העברת סים משומש (ולא חדש) ממכשיר דור 4 למכשיר דור 3, כל שכן בסים חדש, וכל שכן במספר חדש.
-
@Technologist כתב בבעיה | דחוף בעיה בשיחות:
@דודי-ענהאל ניודים? המון, חדשים? לא זוכר
נוקיה C2
קיוליקס P3
ועודבאמת מוזר, כי אני ברגע שחיברתי, תוך דקה קיבלתי שיחה שאומרת: כיון שהסים הוא דור 4 והמכשיר פחות - השיחות יחסמו בשעות הקרובות.
@דודי-ענהאל כתב בבעיה | דחוף בעיה בשיחות:
באמת מוזר,
-
היאנג הוא דור 3?
אם כן לכן זה לא עובד כיוון שיש חוק חדש שדור שלוש לא נתמך
אם הסים היה בפלאפון אחר הוא לא יעבוד בדור 3
אם מניידים בד"כ אין בעיה@דוד-700
כן אבל לי יש יאנג והכל כשורה אע"פ שהוא דור 3 -
@דוד-700
כן אבל לי יש יאנג והכל כשורה אע"פ שהוא דור 3@Technologist אוקי עדיין יתכנו בעיות ספציפיות ניתן איכשהו לשנות לו את הקוד ספציפית לגבי היאנג אני לא יודע איך
עכ"פ תתקשר לפרטנר יתכן ויהיה להם איך לעזור
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות