בקשת מידע | חברת ADOBE חייבה אותי בסכומים הזויים !!! מה לעשות ??
-
@שמעיה אני פעם נרשמתי לאדובי, והתחילו לגבות שוב ושוב, לא עזרו הודעות הביטול.
המרכז שלהם לא בארץ ואין שירות בעברית.בסוף לא נותרה לי ברירה אלא לבטל את כרטיס האשראי...
@106 כתב בבקשת מידע | חברת ADOBE חייבה אותי בסכומים הזויים !!! מה לעשות ??:
אני פעם נרשמתי לאדובי, והתחילו לגבות שוב ושוב, לא עזרו הודעות הביטול.
המרכז שלהם לא בארץ ואין שירות בעברית.בסוף לא נותרה לי ברירה אלא לבטל את כרטיס האשראי...
wow !!! ממש מקרה דידן. איך חברת האשראי הסכימו לך? הרי אדובי "תופרים" אותך עם כל מיני "תוכניות" "מפולפלות", ולחודשים קדימה - והם מבחינתם כבר שילמו לחברה, אז איך הם הסכימו לבטל?
-
@צדיק-תמים כתב בבקשת מידע | חברת ADOBE חייבה אותי בסכומים הזויים !!! מה לעשות ??:
הכחשת עסקה מול חברת האשראי?
אני יכול להכחיש את העסקה - הרי אני הסכמתי לניסיון של כמה ימים - הבעיה היא - שהם המשיכו עוד ועוד.
בעבר הונו אותנו חברת מיני בר בסכום של 5,000 ש"ח [מכשיר שהתקלקל בסמוך לקניה + אחראיות חמש שנים - שלא היה למי לפנות] ואז פנינו לחברת אשראי והתחננו לביטול האשראי - ולא הסכימו לנו - כי הם מבחינתם כבר התחייבו את התשלומים, והוצאנו כ"כ הרבה אנרגיה, כך שנמנעתי עד כה מ"המלחמה" הזו.
@שמעיה כתב בבקשת מידע | חברת ADOBE חייבה אותי בסכומים הזויים !!! מה לעשות ??:
אני יכול להכחיש את העסקה - הרי אני הסכמתי לניסיון של כמה ימים - הבעיה היא - שהם המשיכו עוד ועוד.
אי הבנת הנכתב לא פוטרת
אתה קנית מנוי מתחדש לשנה עם 7 ימים ראשונים חינם
כל עוד לא ביטלת תוך 7 יממות ושניה לא יותר - אין לך שום קייס להכחיש עסקה שבוצעה כדת וכדיןוברור שחברת האשראי לא הסכימה לבטל את החיובים בסיפור ההוא עם המיניבר, הכחשת עסקה לא רלווניטית למוצר שמתקלקל באחריות ואין מענה
אני מציע לך לפנות לאדובי שהיא חברה מאוד גדולה, ובהחלט יש סיכוי לדעתי שיבואו לקראתך. בכל מקרה כאמור כל עוד אין לך הוכחה שביקשת ביטול תוך 7 ימים, אין לך שום דרך אחרת והכחשת עסקה רק תביא לך חיובים ועמלות נוספות. אם אתה מעדיף להתייאש וזהו, זה גם זכותך.אני חושב שאני אפסיק להגיב פה כי כתבתי את דעתי בפירוט כמה פעמים וזה סתם טחינת מים. עשה כרצונך
-
@שמעיה קודם כל אם אני מבין נכון, אתה נרשמת לתוכנת של כל תוכנות אדובי + 100GB בענן שלהם לשנה, בתשלום חודשי
אדובי למיטב זכרוני מציעים נסיון חינם 7 ימים, אם ביטלת אחרי 7 וחצי ימים זה כאילו שביטלת אחרי שבועיים.
מלבד זאת נראה די ברור שיש פה חיובים כפולים, ועל זה וודאי שתוכל לקבל החזר.
אני מציע שתפנה לתמיכה של אדובי ותנסה להסביר את המצב, שרכשת בטעות את החבילה המלאה לשנה ולא השתמשת בכלום למעט תוכנת הPDF, ואם הם מוכנים לוותר על החוב או לפחות לגבות תשלום על מה שהשתמשת בלבד (= תוכנת הPDF, שזה אמור להיות עשרות/מאות שקלים בלבד).
חוששני שאין לך אפשרות לעשות הכחשת עסקה דרך חברת האשראי, לפחות לא על החיוב עצמו, לגבי החיוב הכפול אני לא יודע, ייתכן מאוד שכן.
כדאי גם שתעלה צילום מסך מהמיילים שקיבלת כשנרשמת, אמור להיות כתוב שם למה נרשמת בדיוק.
@שמעיה כתב בבקשת מידע | חברת ADOBE חייבה אותי בסכומים הזויים !!! מה לעשות ??:בעניין התשלומים הנ"ל? ביטלתי מידית את ההתחייבות - אע"פ שהזהירו אותי שאם אני יבטל - יחייבו אותי בקנס הנ"ל של 925 ש"ח [מה עדיף - שימשיכו עם הגביה המטורפת הזו על תוכנות שלא משתמש בהם?]
פעם הבאה עדיף שתתייעץ לפני ולא אחרי... אנחנו ב5 לחודש, לא אמור להיות חיוב מיוחד על עוד יום של עיכוב.
@צדיק-תמים כתב בבקשת מידע | חברת ADOBE חייבה אותי בסכומים הזויים !!! מה לעשות ??:
פעם הבאה עדיף שתתייעץ לפני ולא אחרי
מה אתה אומר על התוכנה הזו?
-
@שמעיה כתב בבקשת מידע | חברת ADOBE חייבה אותי בסכומים הזויים !!! מה לעשות ??:
אני יכול להכחיש את העסקה - הרי אני הסכמתי לניסיון של כמה ימים - הבעיה היא - שהם המשיכו עוד ועוד.
אי הבנת הנכתב לא פוטרת
אתה קנית מנוי מתחדש לשנה עם 7 ימים ראשונים חינם
כל עוד לא ביטלת תוך 7 יממות ושניה לא יותר - אין לך שום קייס להכחיש עסקה שבוצעה כדת וכדיןוברור שחברת האשראי לא הסכימה לבטל את החיובים בסיפור ההוא עם המיניבר, הכחשת עסקה לא רלווניטית למוצר שמתקלקל באחריות ואין מענה
אני מציע לך לפנות לאדובי שהיא חברה מאוד גדולה, ובהחלט יש סיכוי לדעתי שיבואו לקראתך. בכל מקרה כאמור כל עוד אין לך הוכחה שביקשת ביטול תוך 7 ימים, אין לך שום דרך אחרת והכחשת עסקה רק תביא לך חיובים ועמלות נוספות. אם אתה מעדיף להתייאש וזהו, זה גם זכותך.אני חושב שאני אפסיק להגיב פה כי כתבתי את דעתי בפירוט כמה פעמים וזה סתם טחינת מים. עשה כרצונך
@צדיק-תמים כתב בבקשת מידע | חברת ADOBE חייבה אותי בסכומים הזויים !!! מה לעשות ??:
אני חושב שאני אפסיק להגיב פה כי כתבתי את דעתי בפירוט כמה פעמים
אני מאוד מודה לך על כך, הן על המידע, והן על ה"אומץ" "לדרוש" את המגיע לי.
יהי רצון שהרצון של כולם לסייע ותפילות לכל יכול יעמוד לי לישועה.
-
@צדיק-תמים כתב בבקשת מידע | חברת ADOBE חייבה אותי בסכומים הזויים !!! מה לעשות ??:
אני חושב שאני אפסיק להגיב פה כי כתבתי את דעתי בפירוט כמה פעמים
אני מאוד מודה לך על כך, הן על המידע, והן על ה"אומץ" "לדרוש" את המגיע לי.
יהי רצון שהרצון של כולם לסייע ותפילות לכל יכול יעמוד לי לישועה.
-
@צדיק-תמים טעות לשונית, כוונתי להצעתך, שמצא חן בעיני.
יהי רצון שיהיה בזה סייעתא דשמיא.
-
הכל התחיל בזה שהשתמשתי בתוכנת פי די אף ה"מצוי" [חינמי] ופעם אחת רציתי להעביר מסמך תורני מסויים למסמך "וורד", ומאחר שלא עלה הדבר בידי בצורה יפה, וראיתי שבמסמך המקורי [לא החינמי] ישנה אפשרות להמיר לוורד בצורה "חלקה" "לחצתי" על האופציה של התחברות, וביקשתי להמיר לוורד, ודרשו בשביל זה - אמצעי תשלום - אך הדגישו שאם אבטל את המינוי, אז אני לא יחוייב בתשלום. טוב, מה היה לי להפסיד? וגם הייתי לחוץ בזמן, אז נרשמתי ל"אקרובט" או "אדוב" [או איך שקוראים להם] לתקופת ניסיון בלבד !!! ועד כמה שזכור לי ביקשתי לאחר זמן לבטל [יתכן שאיחרתי קצת את המועד], והנה ... אני מקבל חשבונית על כמה חודשים על כל מיני "תוכניות" ו"מסלולים" שלא זכור לי שהשתמשתי בהם, ובשווי של מעל 1000 ש"ח לחודש !!!
ומעבר לטירוף הנ"ל - חייבו אותי באותו חודש על אותן תוכניות כמה פעמים !?!
בנוסף לכל המתנות הנ"ל - קיבלתי כ"מתנת פרידה" - חיוב של 925 ש"ח !!! על מה ???
בכל אופן, מה אני עושה כעת:
- בעניין התשלומים הנ"ל? ביטלתי מידית את ההתחייבות - אע"פ שהזהירו אותי שאם אני יבטל - יחייבו אותי בקנס הנ"ל של 925 ש"ח [מה עדיף - שימשיכו עם הגביה המטורפת הזו על תוכנות שלא משתמש בהם?]
השאלות לבירור בעניני הכספים הן:
א. האם אני יכול למנוע את הקנס הנ"ל?
ב. מה שכבר גבו בעבר - האם ישנה אפשרות שאני אקבל את הכסף חזרה? [כבר הספיקו לגבות כמה חודשים,
מאחר שגבו בכרטיס שאינו בשימוש בכלל [מלבד ה"ק למוסד תורני].
ג. לשיטתם כיון שהכרטיס לא תמיד עבר, ישנה חוב, ורצונם לגבות את זה, מה לעשות ??- מיד הסרתי את כל התוכנות של החברה הנ"ל מהמחשב, וכעת איני לא יכול לפתוח קבצים של pdf, מה לעשות?
@שמעיה כתב בבקשת מידע | חברת ADOBE חייבה אותי בסכומים הזויים !!! מה לעשות ??:
[יתכן שאיחרתי קצת את המועד], והנה ... אני מקבל חשבונית על כמה חודשים על כל מיני "תוכניות" ו"מסלולים" שלא זכור לי שהשתמשתי בהם, ובשווי של מעל 1000 ש"ח לחודש !!!
המקום ימלא חסרונך. אבל אם פספסת את תאריך הנסיון אתה צריך לשלם. וכן זה לא משנה מה השתמשת או מה אתה היית צריך, אלא מה שרכשת בפועל.
וכן לגבי החודשים האחרים, אם לא נשלח הביטול, אז המינוי לא התבטל. ואתה צריך לשלם. (אא"כ עשית כל מה שצריך כדי לבטל, אבל כנראה שזה לא מה שקרה)
עצוב מאד.ומעבר לטירוף הנ"ל - חייבו אותי באותו חודש על אותן תוכניות כמה פעמים !?!
זה תדבר איתם והם צריכים לזכות אותך.
אם אכן זה חיוב כפול והם לא יזכו אותך, תפנה לחברת האשראי ותטען לכשל תמורה, ובסוף ייתכן שהם יזכו אותך. (אם אכן תוכיח כשל תמורה) -
@106 כתב בבקשת מידע | חברת ADOBE חייבה אותי בסכומים הזויים !!! מה לעשות ??:
אני פעם נרשמתי לאדובי, והתחילו לגבות שוב ושוב, לא עזרו הודעות הביטול.
המרכז שלהם לא בארץ ואין שירות בעברית.בסוף לא נותרה לי ברירה אלא לבטל את כרטיס האשראי...
wow !!! ממש מקרה דידן. איך חברת האשראי הסכימו לך? הרי אדובי "תופרים" אותך עם כל מיני "תוכניות" "מפולפלות", ולחודשים קדימה - והם מבחינתם כבר שילמו לחברה, אז איך הם הסכימו לבטל?
@שמעיה כתב בבקשת מידע | חברת ADOBE חייבה אותי בסכומים הזויים !!! מה לעשות ??:
@106 כתב בבקשת מידע | חברת ADOBE חייבה אותי בסכומים הזויים !!! מה לעשות ??:
אני פעם נרשמתי לאדובי, והתחילו לגבות שוב ושוב, לא עזרו הודעות הביטול.
המרכז שלהם לא בארץ ואין שירות בעברית.בסוף לא נותרה לי ברירה אלא לבטל את כרטיס האשראי...
wow !!! ממש מקרה דידן. איך חברת האשראי הסכימו לך? הרי אדובי "תופרים" אותך עם כל מיני "תוכניות" "מפולפלות", ולחודשים קדימה - והם מבחינתם כבר שילמו לחברה, אז איך הם הסכימו לבטל?
כנראה זה היה חיוב חודשי ולא התחייבות של תוכנית מראש.
-
@שמעיה כתב בבקשת מידע | חברת ADOBE חייבה אותי בסכומים הזויים !!! מה לעשות ??:
@106 כתב בבקשת מידע | חברת ADOBE חייבה אותי בסכומים הזויים !!! מה לעשות ??:
אני פעם נרשמתי לאדובי, והתחילו לגבות שוב ושוב, לא עזרו הודעות הביטול.
המרכז שלהם לא בארץ ואין שירות בעברית.בסוף לא נותרה לי ברירה אלא לבטל את כרטיס האשראי...
wow !!! ממש מקרה דידן. איך חברת האשראי הסכימו לך? הרי אדובי "תופרים" אותך עם כל מיני "תוכניות" "מפולפלות", ולחודשים קדימה - והם מבחינתם כבר שילמו לחברה, אז איך הם הסכימו לבטל?
כנראה זה היה חיוב חודשי ולא התחייבות של תוכנית מראש.
-
@106 כתב בבקשת מידע | חברת ADOBE חייבה אותי בסכומים הזויים !!! מה לעשות ??:
כנראה זה היה חיוב חודשי ולא התחייבות של תוכנית מראש.
אז למה קנסו אותי על ביטולים?