בעיה | דחוף לי מאד מחקתי קובץ והפלאפון נתקע
-
@Harwona תכלס מספיק לריב איך אני יכול לפתור את זה
@שעון-חול-0 איך אני מפעיל אותו בצורה שADB ידע לקרוא אותו
-
@שעון-חול-0 איך אני מפעיל אותו בצורה שADB ידע לקרוא אותו
-
@שעון-חול-0 אני בהחלט מבין את הצורך שלך, אבל דבר ראשון לא רבתי עם אף אחד... ודבר שני אין לי איך לעזור לך וכיוון ש @פקז כתב שאין לו גרסה לטלפון הזה אז לכאורה גם הוא לא ממש יכול לעזור לך, בהצלחה חבר
@Harwona
לא חשבתי שאתה רב באמת בכל אופן תודה על העזרה
אם אני אפנה למעבדה ידעו לשמור לי את החומר? -
@Harwona
לא חשבתי שאתה רב באמת בכל אופן תודה על העזרה
אם אני אפנה למעבדה ידעו לשמור לי את החומר? -
@שעון-חול-0 אם הוא לא עולה עכשיו, ולא הפעלת מצב מפתחים לפני כן + אישרת למחשב שלך ניפוי באגים אז לא תוכל להריץ עליו פקודות דרך ADB
@Harwona מצב מפתחים ויפוי באגים מופעל אבל הפלאפון נדלק ונשאר כאילו תקוע על ההודעה וזהו
-
@Harwona מצב מפתחים ויפוי באגים מופעל אבל הפלאפון נדלק ונשאר כאילו תקוע על ההודעה וזהו
@שעון-חול-0 אם הוא נדלק אז ה adb יכול לקרוא אותו כבר (כמובן בתקווה שחיברת אותו בעבר למחשב ואישרת את החיבור...) פשוט כל פקודה שאתה מריץ צריך לכתוב בהתחלה ככה:
adb wait-for-deviceולהוסיף כמובן את הפקודה הרצויה, ללחוץ אנטר ואז לחבר את הטלפון למחשב...
-
@Harwona מצב מפתחים ויפוי באגים מופעל אבל הפלאפון נדלק ונשאר כאילו תקוע על ההודעה וזהו
@שעון-חול-0 אמרתי לך תשאל בפורום מי יכול להביא לך את המחיצה של הסיסטם ואז אני אוכל להסביר לך בדיוק איך לעשות את זה (גם בווינדוס וגם בלינוקס
) -
@שעון-חול-0 אם הוא נדלק אז ה adb יכול לקרוא אותו כבר (כמובן בתקווה שחיברת אותו בעבר למחשב ואישרת את החיבור...) פשוט כל פקודה שאתה מריץ צריך לכתוב בהתחלה ככה:
adb wait-for-deviceולהוסיף כמובן את הפקודה הרצויה, ללחוץ אנטר ואז לחבר את הטלפון למחשב...
-
@שעון-חול-0 אמרתי לך תשאל בפורום מי יכול להביא לך את המחיצה של הסיסטם ואז אני אוכל להסביר לך בדיוק איך לעשות את זה (גם בווינדוס וגם בלינוקס
)@פקז אשמח אם תוכל לומר לי בדיוק מה לשאול
ושוב תודה רבה שאתם מקדישים מזמנכם
(אני מאמין שעם כזה ידע הזמן שלכם באמת ששוה הרבה) -
@פקז אשמח אם תוכל לומר לי בדיוק מה לשאול
ושוב תודה רבה שאתם מקדישים מזמנכם
(אני מאמין שעם כזה ידע הזמן שלכם באמת ששוה הרבה)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות