בעיה | דחוף לי מאד מחקתי קובץ והפלאפון נתקע
-
פלאפון שיואמי F21S לא טאץ מחקתי בטעות את קובץ ההגדרות (בשביל לשים קובץ אחר) וכרגע כיביתי תטלפון וכשאני מדליק אותו הוא כותב לי מצטערים SYSTIMEUI עצר וזהו אני לא יכול להמשיך הלאה
מה הפתרון (איפוס מבחינתי הוא אופציה אלא אם אין אופציה אחרת)
אשמח למענה תודה רבה -
פלאפון שיואמי F21S לא טאץ מחקתי בטעות את קובץ ההגדרות (בשביל לשים קובץ אחר) וכרגע כיביתי תטלפון וכשאני מדליק אותו הוא כותב לי מצטערים SYSTIMEUI עצר וזהו אני לא יכול להמשיך הלאה
מה הפתרון (איפוס מבחינתי הוא אופציה אלא אם אין אופציה אחרת)
אשמח למענה תודה רבה -
@פקז יש לי שם קובץ חדש של הגדרות (שמתאים למכשיר) אך משום מה הוא לא תפס את זה
-
@פקז יש לי שם קובץ חדש של הגדרות (שמתאים למכשיר) אך משום מה הוא לא תפס את זה
-
@פקז אני לא יכול לעשות כלום עכשיו הפלאפון תקוע
-
@פקז אני לא יכול לעשות כלום עכשיו הפלאפון תקוע
-
@פקז אפשר
פרה פרה בבקשה אני מבין קצת לא הרבה -
@פקז אפשר
פרה פרה בבקשה אני מבין קצת לא הרבה -
@פקז נראה לי צריבת רוט
-
@פקז נראה לי צריבת רוט
-
@פקז אני מתנצל אבל אשמח אם תוכל להסביר א ב ג ד ה ו ז ח וכו
לא הבנתי כלום -
@פקז אני מתנצל אבל אשמח אם תוכל להסביר א ב ג ד ה ו ז ח וכו
לא הבנתי כלום -
@פקז מה עושים מי עושה?
-
@פקז מה עושים מי עושה?
@שעון-חול-0 אני אסביר לך אחר כך איך לצרוב את ה system מחדש
-
@שעון-חול-0 אני אסביר לך אחר כך איך לצרוב את ה system מחדש
@פקז תודה רבה
-
@שעון-חול-0 אני אסביר לך אחר כך איך לצרוב את ה system מחדש
@פקז אשמח לדעת מתי בערך שאני יהיה אז ליד המחשב
-
@פקז אשמח לדעת מתי בערך שאני יהיה אז ליד המחשב
@שעון-חול-0 הטלפון שלך qin 1s?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות