עזרה: נגן M200 מסך לא עובד
-
@ביישן בעיקרון אתה צריך סיכת תיק תק ולשייף אותה בעזרת אבן שיוף בשביל שהיא תהיה עוד יותר דקה ולהכניס בעדינות לתוך החריץ להוציא את כל הדבק מסביב
-
@avrasha כתב בעזרה: נגן M200 מסך לא עובד:
@ביישן בעיקרון אתה צריך סיכת תיק תק ולשייף אותה בעזרת אבן שיוף בשביל שהיא תהיה עוד יותר דקה ולהכניס בעדינות לתוך החריץ להוציא את כל הדבק מסביב
@avrasha ואיך מחזרים
-
@ביישן בעיקרון אתה צריך סיכת תיק תק ולשייף אותה בעזרת אבן שיוף בשביל שהיא תהיה עוד יותר דקה ולהכניס בעדינות לתוך החריץ להוציא את כל הדבק מסביב
-
@ביישן בעיקרון אתה צריך סיכת תיק תק ולשייף אותה בעזרת אבן שיוף בשביל שהיא תהיה עוד יותר דקה ולהכניס בעדינות לתוך החריץ להוציא את כל הדבק מסביב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות