דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. בקשת מידע | מידע על סים לחו"ל מסונן לסמארטפון

בקשת מידע | מידע על סים לחו"ל מסונן לסמארטפון

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סלולרי
24 פוסטים 4 כותבים 1.1k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ש שמואל 0

    @התקנת-סינונים @FSHLOMO
    אני יסביר לכם אני נוסע לכמה ימים בלבד !
    ואני רוצה לדעת מה האפשרות הכי זולה ?
    אני לא צריך (וגם לא רוצה) אינטרנט כל הזמן !
    אני צריך שאני מזמין טיסה ומייל לפעמים וזהו !

    ה מנותק
    ה מנותק
    התקנת סינונים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #15

    @שמואל-0 יש נטסמארט שזה תשלום חודשי של 29 ש"ח

    ש תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ה התקנת סינונים

      @שמואל-0 יש נטסמארט שזה תשלום חודשי של 29 ש"ח

      ש מנותק
      ש מנותק
      שמואל 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #16

      @התקנת-סינונים
      שכחת לציין שזה 120 ש"ח התקנה חד פעמית !
      ואח"כ 29 ש"ח לחודש !

      ה 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • ש שמואל 0

        @התקנת-סינונים
        שכחת לציין שזה 120 ש"ח התקנה חד פעמית !
        ואח"כ 29 ש"ח לחודש !

        ה מנותק
        ה מנותק
        התקנת סינונים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #17

        @שמואל-0 נכון

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ש שמואל 0

          @התקנת-סינונים
          שכחת לציין שזה 120 ש"ח התקנה חד פעמית !
          ואח"כ 29 ש"ח לחודש !

          ה מנותק
          ה מנותק
          התקנת סינונים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #18

          @שמואל-0 אתה יכול להשאיר אח"כ את האפליקציה ולבטל את הסינון

          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ה התקנת סינונים

            @שמואל-0 אתה יכול להשאיר אח"כ את האפליקציה ולבטל את הסינון

            ש מנותק
            ש מנותק
            שמואל 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #19

            @התקנת-סינונים אז זה י-ק-ר !
            נראה לי שבנטספארק לא צריך לשלם התקנה חד פעמית

            ב תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ש שמואל 0

              @התקנת-סינונים אז זה י-ק-ר !
              נראה לי שבנטספארק לא צריך לשלם התקנה חד פעמית

              ב מנותק
              ב מנותק
              ברמן
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #20

              @שמואל-0 כתב בבקשת מידע | מידע על סים לחו"ל מסונן לסמארטפון:

              @התקנת-סינונים אז זה י-ק-ר !
              נראה לי שבנטספארק לא צריך לשלם התקנה חד פעמית

              נכון לא צריך לשלם ח"פ

              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ב ברמן

                @שמואל-0 כתב בבקשת מידע | מידע על סים לחו"ל מסונן לסמארטפון:

                @התקנת-סינונים אז זה י-ק-ר !
                נראה לי שבנטספארק לא צריך לשלם התקנה חד פעמית

                נכון לא צריך לשלם ח"פ

                ש מנותק
                ש מנותק
                שמואל 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #21

                @ברמן
                אז בת'כלס מה יצא ?
                שנטספארק זה האפשרות הכי זולה כדי לטוס לחו"ל ?

                ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ש שמואל 0

                  @ברמן
                  אז בת'כלס מה יצא ?
                  שנטספארק זה האפשרות הכי זולה כדי לטוס לחו"ל ?

                  ב מנותק
                  ב מנותק
                  ברמן
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #22

                  @שמואל-0 כתב בבקשת מידע | מידע על סים לחו"ל מסונן לסמארטפון:

                  @ברמן
                  אז בת'כלס מה יצא ?
                  שנטספארק זה האפשרות הכי זולה כדי לטוס לחו"ל ?

                  עובד נטספארק בחו"ל? או שאין סיבה שלא?!

                  אני נסעתי פעם עם כשר פליי ועבד לי

                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ב ברמן

                    @שמואל-0 כתב בבקשת מידע | מידע על סים לחו"ל מסונן לסמארטפון:

                    @ברמן
                    אז בת'כלס מה יצא ?
                    שנטספארק זה האפשרות הכי זולה כדי לטוס לחו"ל ?

                    עובד נטספארק בחו"ל? או שאין סיבה שלא?!

                    אני נסעתי פעם עם כשר פליי ועבד לי

                    ש מנותק
                    ש מנותק
                    שמואל 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #23

                    @ברמן כתב בבקשת מידע | מידע על סים לחו"ל מסונן לסמארטפון:

                    @שמואל-0 כתב בבקשת מידע | מידע על סים לחו"ל מסונן לסמארטפון:

                    @ברמן
                    אז בת'כלס מה יצא ?
                    שנטספארק זה האפשרות הכי זולה כדי לטוס לחו"ל ?

                    עובד נטספארק בחו"ל? או שאין סיבה שלא?!

                    אני נסעתי פעם עם כשר פליי ועבד לי

                    לא כזה בטוח שזה יעבוד בחו"ל אני באמצע לברר את זה !
                    ואגב איפה (איזה מדינה) זה עבד לך ?

                    ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ש שמואל 0

                      @ברמן כתב בבקשת מידע | מידע על סים לחו"ל מסונן לסמארטפון:

                      @שמואל-0 כתב בבקשת מידע | מידע על סים לחו"ל מסונן לסמארטפון:

                      @ברמן
                      אז בת'כלס מה יצא ?
                      שנטספארק זה האפשרות הכי זולה כדי לטוס לחו"ל ?

                      עובד נטספארק בחו"ל? או שאין סיבה שלא?!

                      אני נסעתי פעם עם כשר פליי ועבד לי

                      לא כזה בטוח שזה יעבוד בחו"ל אני באמצע לברר את זה !
                      ואגב איפה (איזה מדינה) זה עבד לך ?

                      ב מנותק
                      ב מנותק
                      ברמן
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #24

                      @שמואל-0 כתב בבקשת מידע | מידע על סים לחו"ל מסונן לסמארטפון:

                      @ברמן כתב בבקשת מידע | מידע על סים לחו"ל מסונן לסמארטפון:

                      @שמואל-0 כתב בבקשת מידע | מידע על סים לחו"ל מסונן לסמארטפון:

                      @ברמן
                      אז בת'כלס מה יצא ?
                      שנטספארק זה האפשרות הכי זולה כדי לטוס לחו"ל ?

                      עובד נטספארק בחו"ל? או שאין סיבה שלא?!

                      אני נסעתי פעם עם כשר פליי ועבד לי

                      לא כזה בטוח שזה יעבוד בחו"ל אני באמצע לברר את זה !
                      ואגב איפה (איזה מדינה) זה עבד לך ?

                      שוויץ

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר