מחשב נייד עם תקע אמריקאי
-
@A0533057932
השתמשתי באמת בלי לדעת שזה בסדר ועכשיו שאני קונה אני רוצה לדעת אם לקנות מתאם רגיל[של א. לישראל] או שצריך כבל מיוחד ,@חנניה אמר במחשב נייד עם תקע אמריקאי:
השתמשתי באמת בלי לדעת שזה בסדר
אם לא היה בסדר
לענד הקלושה והרטושה זה היה נשרף ברגע הראשון -
@חנניה תקנה כבל דו גידי פשוט שמיועד לטייפים וכאלה מוצרים
תוודא שהוא נכנס לקוביה של המחשב בלי להחליק ממנו כל הזמן וזהו
אני ממליץ לך לקחת ארוך כי זה יותר נוח@A0533057932
יש לי כזה של טייפ השאלה אם גם זה בדיוק אותו דבר או שצריך משהו מסויים [הוא בנוי משני חוטים למשל ולא אחד כמו בטייפ] -
@A0533057932
יש לי כזה של טייפ השאלה אם גם זה בדיוק אותו דבר או שצריך משהו מסויים [הוא בנוי משני חוטים למשל ולא אחד כמו בטייפ]@חנניה אמר במחשב נייד עם תקע אמריקאי:
יש לי כזה של טייפ
קשה לי להאמין שטייפ צורך וולטאג' כמו מחשב נייד
ולכאורה לא מתאים -
@A0533057932
יש לי כזה של טייפ השאלה אם גם זה בדיוק אותו דבר או שצריך משהו מסויים [הוא בנוי משני חוטים למשל ולא אחד כמו בטייפ] -
-
@חנניה אמר במחשב נייד עם תקע אמריקאי:
יש לי כזה של טייפ
קשה לי להאמין שטייפ צורך וולטאג' כמו מחשב נייד
ולכאורה לא מתאים -
@חנניה אמר במחשב נייד עם תקע אמריקאי:
יש לי כזה של טייפ
קשה לי להאמין שטייפ צורך וולטאג' כמו מחשב נייד
ולכאורה לא מתאים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות