דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. שאלה | סריקה מקוניקה

שאלה | סריקה מקוניקה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
41 פוסטים 5 כותבים 869 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יהודה 12י יהודה 12

    @אמיר כתב בשאלה | סריקה מקוניקה:

    בבקרים אני רץ בין מוסדות
    תשאיר לי הודעה,
    ונסה מחר ב"ה לתפוס אותי ליד מחשב
    אכנס מרחוק ואסדר לכם

    👍 כל הכבוד!

    נ. ב. סתם לידע, אם יש יוזר בלי סיסמה ניתן להגדיר במחשב שבו נמצאת התיקיה המשותפת, "בטל שיתוף המוגן באמצעות סיסמה"

    נ. ב. מס' 2 - נראה לי שכשמגדירים לפי שם מחשב צריך לסמן וי בהגדרות שהכניסו host name ולא כתובת IP

    אמירא מנותק
    אמירא מנותק
    אמיר
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #32

    @יהודה-12

    תודה,
    האמת שאף פעם לא הבנתי ולא בדקתי את כוונץ המשפט "בטל שיתוף ללא סיסמה"
    האם התכוונו שאין צורך בסיסמה או שזה מבטל את השיתוף

    לכן אני בדר"כ משתמש בקובץ reg שמאפשר שיתוף עם סיסמה ריקה,

    בנוגע לשם המחשב, אכן בחלק מהמכונות צריך לסמן
    וצריך לדאוג ל dns שהמכונה תדע לתרגם

    האמת שאם הסריקה עבדה להם, סימן שאת השלב הקשה יותר של שיתוף והרשאות והפעלת שרת SMB הם עברו...

    סריקה למאייל, מאז המדיניות אבטחה של גוגל, זה גם סיפור של סיסמה למכשיר וכו'

    יהודה 12י תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • אמירא אמיר

      @יהודה-12

      תודה,
      האמת שאף פעם לא הבנתי ולא בדקתי את כוונץ המשפט "בטל שיתוף ללא סיסמה"
      האם התכוונו שאין צורך בסיסמה או שזה מבטל את השיתוף

      לכן אני בדר"כ משתמש בקובץ reg שמאפשר שיתוף עם סיסמה ריקה,

      בנוגע לשם המחשב, אכן בחלק מהמכונות צריך לסמן
      וצריך לדאוג ל dns שהמכונה תדע לתרגם

      האמת שאם הסריקה עבדה להם, סימן שאת השלב הקשה יותר של שיתוף והרשאות והפעלת שרת SMB הם עברו...

      סריקה למאייל, מאז המדיניות אבטחה של גוגל, זה גם סיפור של סיסמה למכשיר וכו'

      יהודה 12י מנותק
      יהודה 12י מנותק
      יהודה 12
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #33

      @אמיר דווקא את החלק של המייל אני כמעט לא הצלחתי, אולי רק פעם אחת, (זה פחות נוגע אלי).

      לא נתקלתי אף פעם עם בעיה ב DNS כנראה כי זה רשת פנימית ...

      נא לא לצ'טט לי על סתם שאלות (אני לא עונה) מי שרוצה שישאל בפורום

      אמירא D 3 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • יהודה 12י יהודה 12

        @אמיר דווקא את החלק של המייל אני כמעט לא הצלחתי, אולי רק פעם אחת, (זה פחות נוגע אלי).

        לא נתקלתי אף פעם עם בעיה ב DNS כנראה כי זה רשת פנימית ...

        אמירא מנותק
        אמירא מנותק
        אמיר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #34

        @יהודה-12

        נכון שבדר"כ DNS זה ברשת חיצונית לכתובת אינטרנט
        אבל גם ברשת מקומית המחשב/מכונה צריכים שמישהו יתרגם להם את שם המחשב לכתובת IP פנימית
        ואם זה כן עובד גם ללא DNS זה כנראה מהסיבה הזו
        http://www.differencebetween.net/technology/internet/difference-between-dns-and-netbios/

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • יהודה 12י יהודה 12

          @אמיר דווקא את החלק של המייל אני כמעט לא הצלחתי, אולי רק פעם אחת, (זה פחות נוגע אלי).

          לא נתקלתי אף פעם עם בעיה ב DNS כנראה כי זה רשת פנימית ...

          D מנותק
          D מנותק
          DSD
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חברים
          #35

          @יהודה-12, @אמיר, יכול להיות שזה בגלל שהחלפנו ראוטר?


          @יהודה-12
          מה אני יכול לעשות כדי לסדר את זה לבד ??
          ואיך מחזירים את היוזר למסך הכניסה?

          יהודה 12י תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אמירא אמיר

            @DSD

            בבקרים אני רץ בין מוסדות
            תשאיר לי הודעה,
            ונסה מחר ב"ה לתפוס אותי ליד מחשב
            אכנס מרחוק ואסדר לכם

            D מנותק
            D מנותק
            DSD
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #36
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • יהודה 12י יהודה 12

              @אמיר דווקא את החלק של המייל אני כמעט לא הצלחתי, אולי רק פעם אחת, (זה פחות נוגע אלי).

              לא נתקלתי אף פעם עם בעיה ב DNS כנראה כי זה רשת פנימית ...

              D מנותק
              D מנותק
              DSD
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #37
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • D DSD

                @יהודה-12, @אמיר, יכול להיות שזה בגלל שהחלפנו ראוטר?


                @יהודה-12
                מה אני יכול לעשות כדי לסדר את זה לבד ??
                ואיך מחזירים את היוזר למסך הכניסה?

                יהודה 12י מנותק
                יהודה 12י מנותק
                יהודה 12
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #38

                @DSD כתב בשאלה | סריקה מקוניקה:

                מה אני יכול לעשות כדי לסדר את זה לבד ??
                ואיך מחזירים את היוזר למסך הכניסה?

                אמיר הסכים לעזור לך ...

                נא לא לצ'טט לי על סתם שאלות (אני לא עונה) מי שרוצה שישאל בפורום

                אמירא תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • יהודה 12י יהודה 12

                  @DSD כתב בשאלה | סריקה מקוניקה:

                  מה אני יכול לעשות כדי לסדר את זה לבד ??
                  ואיך מחזירים את היוזר למסך הכניסה?

                  אמיר הסכים לעזור לך ...

                  אמירא מנותק
                  אמירא מנותק
                  אמיר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אמיר
                  #39

                  @יהודה-12
                  העשרה :
                  היום היו לי שני משרדים עם בעיות
                  בת"ת החליפו מדפסת והסוכן יודע רק למכור ולחבר
                  את השאר הוא עושה מרחוק עם טכנאים שהוא מכיר (לפעמים זה אני)
                  הפעם הטכנאי שלו ניסה הכל ולא הלך
                  הסריקות עבדו , גישה לממשק היה
                  ההדפסות מכל המחשבים אפילו לא הקפיצו את האור במכונה .
                  הם טענו שאולי בעיה במחשבים, כמובן ששללתי כי המדפסת הקודמת עבדה והדפיסה מכולם
                  וההחלפה הייתה לצורך פונקציות הידות וכדו'
                  ניסיתי את כל הדרייברים כולל הסרה ולא הגיב

                  עד שהוא העלה טכנאי של המכונות (מינולטה) והוא הדריך אותי כיצד לאפס את כל המכונה עם קוד טכנאים
                  https://www.youtube.com/watch?v=rbEUJAkhTZU

                  מיד המכונה חזרה לעבוד , והייתי צריך להגדיר את כל הסריקות מחדש .

                  משרד שני מחשב אחד הוחלף והיה צריך לבצע את כל ההגדרות שיתוף סריקה והדפסה
                  מחשב אחר הסריקה למשחב הפסיקה,
                  וגם שם המתקין של החברה נוהג ליצור יוזר בשם USER עם ססמת USER
                  כדי לא להיות תלוי בסיסמת המשתמש , אז יוצר פרצה לכל מי שירצה להכנס ליוזר USER
                  כדאי שלפחות לא יהיה אדמין

                  כאמור , אפשר לנסות לתפוס אותי בטל' מרחוק ...

                  D תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • אמירא אמיר

                    @יהודה-12
                    העשרה :
                    היום היו לי שני משרדים עם בעיות
                    בת"ת החליפו מדפסת והסוכן יודע רק למכור ולחבר
                    את השאר הוא עושה מרחוק עם טכנאים שהוא מכיר (לפעמים זה אני)
                    הפעם הטכנאי שלו ניסה הכל ולא הלך
                    הסריקות עבדו , גישה לממשק היה
                    ההדפסות מכל המחשבים אפילו לא הקפיצו את האור במכונה .
                    הם טענו שאולי בעיה במחשבים, כמובן ששללתי כי המדפסת הקודמת עבדה והדפיסה מכולם
                    וההחלפה הייתה לצורך פונקציות הידות וכדו'
                    ניסיתי את כל הדרייברים כולל הסרה ולא הגיב

                    עד שהוא העלה טכנאי של המכונות (מינולטה) והוא הדריך אותי כיצד לאפס את כל המכונה עם קוד טכנאים
                    https://www.youtube.com/watch?v=rbEUJAkhTZU

                    מיד המכונה חזרה לעבוד , והייתי צריך להגדיר את כל הסריקות מחדש .

                    משרד שני מחשב אחד הוחלף והיה צריך לבצע את כל ההגדרות שיתוף סריקה והדפסה
                    מחשב אחר הסריקה למשחב הפסיקה,
                    וגם שם המתקין של החברה נוהג ליצור יוזר בשם USER עם ססמת USER
                    כדי לא להיות תלוי בסיסמת המשתמש , אז יוצר פרצה לכל מי שירצה להכנס ליוזר USER
                    כדאי שלפחות לא יהיה אדמין

                    כאמור , אפשר לנסות לתפוס אותי בטל' מרחוק ...

                    D מנותק
                    D מנותק
                    DSD
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #40

                    @אמיר אני חושב שהבעיה שלנו היא ממש קטנה בהגדרה בתוך הראוטר
                    המטרה שלי לדעת לפתור את זה ,, כי זה משהו שנראה קל ובסיסי ולא מסובך כל כך כמו שתיארתם

                    1. עובד למייל - הסריקה
                    2. מדפסת עובדת מצויין ומשותפת
                    3. דרייברים קיימים
                    4. יוזר SCAN קיים , אמנם לא במסך הכניסה כמו שהיה.. אבל קיים ברשימת היוזרים ,

                    כשטכנאי משתלט הוא פותר את זה ב2 דק ולוקח לי 100 שח ,
                    להכנס להגדרות המכונה והראוטר אנחנו יודעים ,
                    זה משהו קטן בהגדרות

                    אמירא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • D DSD

                      @אמיר אני חושב שהבעיה שלנו היא ממש קטנה בהגדרה בתוך הראוטר
                      המטרה שלי לדעת לפתור את זה ,, כי זה משהו שנראה קל ובסיסי ולא מסובך כל כך כמו שתיארתם

                      1. עובד למייל - הסריקה
                      2. מדפסת עובדת מצויין ומשותפת
                      3. דרייברים קיימים
                      4. יוזר SCAN קיים , אמנם לא במסך הכניסה כמו שהיה.. אבל קיים ברשימת היוזרים ,

                      כשטכנאי משתלט הוא פותר את זה ב2 דק ולוקח לי 100 שח ,
                      להכנס להגדרות המכונה והראוטר אנחנו יודעים ,
                      זה משהו קטן בהגדרות

                      אמירא מנותק
                      אמירא מנותק
                      אמיר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #41

                      @DSD

                      אין חולק

                      מה שנשאר זה להמשיך להתכתב עד שנקבל את כל הפרטים ואתה תנסה את כל הרעיונות
                      או להכנס מרחוק ולאתר את הבעיה ב2 דקות .
                      0527661352

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר