בעיה בצריבה
-
@morde11 כתב בהי אני מנסה לעשות לצרוב וזה מה שקורה מה לעשות?:
@aiib אוקיי
עדיין לא טוב....
כותרת אמורה להגדיר את הבעיה במילים קצרות ולא בסיפור כדי שמי שירצה לעזור יידע אם זה התחום שהוא יכול לעזור בו -
@morde11 בוטלאודר פתוח?
הרבה פעמים יש כל מיני שגיאות שהוא מציג ובתכל'ס הבעיה היא שהבוטלאודר נעול -
@מאן-דאמר כתב בבעיה בצריבה:
בוטלאודר פתוח?
הרבה פעמים יש כל מיני שגיאות שהוא מציג ובתכל'ס הבעיה היא שהבוטלאודר נעולמה עם זה?
תן פרטים על המכשיר הוא עובד ?איזה גירסא היתה לפני? -
@morde11 כתב בבעיה בצריבה:
תודה האמת אני לא מתמחה בנושא היה לו גרסה של איתמר משהו כזה מירושלים
ו.. ??
-
@מאן-דאמר ועשיתי טעות אפילו לא יודע מה בדיוקק המכשיר לא נדלק יש לי גרסא שאני רוצה להצריב כבר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
כתובת תמונה)