בירור | הכשרת M200
-
-
@החפץ-בעילום-שם-0
מחקו פה את כל הפוסטים בעניין... -
-
@החפץ-בעילום-שם-0 כן!!!
ואת שאר ההכשרה אני מקווה שאתה יודע איך עושים@א-מ-ל יש בעיות
-
@החפץ-בעילום-שם-0 כן!!!
ואת שאר ההכשרה אני מקווה שאתה יודע איך עושים@א-מ-ל כתב בבירור | חסימה לM200:
ואת שאר ההכשרה אני מקווה שאתה יודע איך עושים
לא בדיוק, אתה חסמת פעם מכשיר?
-
@א-מ-ל יש בעיות
-
@א-מ-ל כתב בבירור | חסימה לM200:
ואת שאר ההכשרה אני מקווה שאתה יודע איך עושים
לא בדיוק, אתה חסמת פעם מכשיר?
-
@החפץ-בעילום-שם-0 לא, זה היה משהו אישי שכתבתי לו
-
לא בדיוק, אתה חסמת פעם מכשיר?
יש לי כבר גירסה מוכנה לנגן הזה... -
-
@אליר325000 @א-מ-ל
מישהו הכשיר פעם M200 או משהו אחר?
אני פשוט רוצה עזרה -
פוסט זה נמחק!
-
@אליר325000 @א-מ-ל
מישהו הכשיר פעם M200 או משהו אחר?
אני פשוט רוצה עזרה- למה לך לטרוח אם יש לצרוב ל @א.מ.ל גרסה
- תעשה רוט ותמחוק וויפי וכו' בקיצור עבודה של חיפוש גיגול, ותהייה
[אין לי כח וזמן לכתוב[
-
- למה לך לטרוח אם יש לצרוב ל @א.מ.ל גרסה
- תעשה רוט ותמחוק וויפי וכו' בקיצור עבודה של חיפוש גיגול, ותהייה
[אין לי כח וזמן לכתוב[
@אליר325000
רוט, יש לי במדריך הנ"ל.
איך מוחקים וופי?
אני רוצה להכשיר את הנגן שלא יהיה וופי, מתקין אפליקציות, וידיו
איך עושים את זה? -
@אליר325000
רוט, יש לי במדריך הנ"ל.
איך מוחקים וופי?
אני רוצה להכשיר את הנגן שלא יהיה וופי, מתקין אפליקציות, וידיו
איך עושים את זה?@החפץ-בעילום-שם-0 כתב בבירור | חסימה לM200:
איך מוחקים וופי?
מחוקים את הקובץ WPE SUP.... לא זוכר את ההמשך... מהנתיב: SYSTEM/BIN
אני רוצה להכשיר את הנגן שלא יהיה וופי, מתקין אפליקציות, וידיו
שלא יהיה בהגדרות אתה צריך לחפש קובץ שאין לי כח לכתוב איזה [תשאל]
את מתקין החבילה תמחק את הישום
וכנ"ל לגלריה ולישומי אינטנרנט
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
