שאלה | F22 שיאומי סיבוב מסך
-
@ישראל88 כתב בשאלה | F22 שיאומי סיבוב מסך:
@דוד-חזן
אין לי הרשאה נראה לי
תוכל לפנות אליי?שלחתי לך מייל.
-
-
@123yonatan @mefateach אפשרי ! בגירסה שלי הוספתי וזה עובד. (אומנם הוספתי רק בהגדרות ולא בסטטוס בר.)
screen-20221104-094338.mp4@דוד-חזן כתב בשאלה | F22 שיאומי סיבוב מסך:
@123yonatan @mefateach אפשרי ! בגירסה שלי הוספתי וזה עובד. (אומנם הוספתי רק בהגדרות ולא בסטטוס בר.)
screen-20221104-094338.mp4איך הוספת את זה?
-
@123yonatan @mefateach אפשרי ! בגירסה שלי הוספתי וזה עובד. (אומנם הוספתי רק בהגדרות ולא בסטטוס בר.)
screen-20221104-094338.mp4 -
@דוד-חזן רכשתי אתמול F22 ואין לי את האפשרות של סיבוב מסך . איך מאפשרים את האופציה הזאת ? לפי הסרטון אין לי את ההגדרות שיש לך
eli.zioni @gmail.com@אלי-צ כתב בשאלה | F22 שיאומי סיבוב מסך:
רכשתי אתמול F22
F22? או f22 pro?
כי יש לי מדריך להוספת סיבוב מסך, אבל לא נראה לי שיש לf22 חיישן ככה שזה לא יעזור..
המדריך -
א. יש המון אפליקציות בגוגל פלי שעושות את זה.
ב. אם יש לך פלאפון מוגן של "גולד תקשורת" יש לו אפליקצייה שקוראים לה "סיבוב מסך"
ג. אם יש לך פלאפון מוגן של "כושר פלי" תתחבר במחשב למייל ותוריד את האפליקציה מגוגל פלי... (זה ירד לפאלאפון) -
@אלי-צ כתב בשאלה | F22 שיאומי סיבוב מסך:
רכשתי אתמול F22
F22? או f22 pro?
כי יש לי מדריך להוספת סיבוב מסך, אבל לא נראה לי שיש לf22 חיישן ככה שזה לא יעזור..
המדריך@שניאור-שמח תודה רבה
F22 pro.
אנסה לפי המדריך ששלחת
Eli.zioni@gmail.com -
א. יש המון אפליקציות בגוגל פלי שעושות את זה.
ב. אם יש לך פלאפון מוגן של "גולד תקשורת" יש לו אפליקצייה שקוראים לה "סיבוב מסך"
ג. אם יש לך פלאפון מוגן של "כושר פלי" תתחבר במחשב למייל ותוריד את האפליקציה מגוגל פלי... (זה ירד לפאלאפון)@123yonatan לא עובד לך?
-
א. יש המון אפליקציות בגוגל פלי שעושות את זה.
ב. אם יש לך פלאפון מוגן של "גולד תקשורת" יש לו אפליקצייה שקוראים לה "סיבוב מסך"
ג. אם יש לך פלאפון מוגן של "כושר פלי" תתחבר במחשב למייל ותוריד את האפליקציה מגוגל פלי... (זה ירד לפאלאפון)@אנונימוס-דוס כתב בשאלה | F22 שיאומי סיבוב מסך:
א. יש המון אפליקציות בגוגל פלי שעושות את זה.
ב. אם יש לך פלאפון מוגן של "גולד תקשורת" יש לו אפליקצייה שקוראים לה "סיבוב מסך"
ג. אם יש לך פלאפון מוגן של "כושר פלי" תתחבר במחשב למייל ותוריד את האפליקציה מגוגל פלי... (זה ירד לפאלאפון)למה צריך אפליקציה אם יש משהו מובנה?
וגם לא יעבוד לו סיבוב אוטומטי..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות