בעיה | נטסטיק הפסיק לשדר וויפיי
-
@שעון-חול-0
תוציא את הסים ותכניס אותו ככה@ייייי מה ככה
-
@ייייי מה ככה
-
@שעון-חול-0
בלי סים@ייייי מה אמור לקרות?
-
@ייייי מה אמור לקרות?
-
@שעון-חול-0
הוא אמור להביא לך את ההגדרות שלו (אני לא בטוח לגבי סוגי נטסטיק בחלק זה ככה)@ייייי במחשב? הוא לא מביא
-
@ייייי במחשב? הוא לא מביא
-
@שעון-חול-0
יש לך מסך כזה ? זה של LTE
@ייייי לא אין לי את התוכנה אלא רק אוטומטי ואחרי שאני מחובר אני נכנס לכתובת אייפי רק שעכשיו משום מה הוא לא נותן לי להכנס
-
@ייייי לא אין לי את התוכנה אלא רק אוטומטי ואחרי שאני מחובר אני נכנס לכתובת אייפי רק שעכשיו משום מה הוא לא נותן לי להכנס
-
@שעון-חול-0
מה הדגם ?@ייייי זה

-
@ייייי זה

@שעון-חול-0
אולי הקולט של הויפי במחשב שלך לא תקין?
רשתות אחרות הוא כן קולט ?
תבדוק בהגדרות ומנהל התקנים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות