שיתוף | העתקת קובץ ל-WSA בתפריט ההקשר הימני - גרסה 3.1
-
@NH-LOCAL שכויח!! רק אל תשכח להוסיף בהתקנה פקודה שמסירה את הגרסה הקודמת על שלל בעיותיה, רק חסר לך עכשיו התנגשויות ברג'יסטרי...
-
@EBA אוקי. הקובץ עודכן בגיטהאב, גרסה 3.1. עובד גם מהתקן חיצוני על פניו.
כבר אעדכן גם כאן בפורום -
@NH-LOCAL עודכן?
כי גם לי זה קורה ואני לא יודע עם להוריד
האמת שניסיתי להסיר עם קובץ ההסרה אבל הוא לא נתן
רציתי להסיר מהרשימה של הקליק הימני -
M mdy התייחס לנושא זה ב
-
איך אפשר לעשות שזה לא יפעיל לי את הWSA בהפעלת המחשב, אלא אני יפעיל את זה ידנית, כי זה תופס הרב זיכרון ראם, וזה לא נצרך לי כל הזמן?
-
@EBA הדבר היחיד שאני יכול לחשוב עליו זה שכשאתה מבצע את ההעתקה ה-WSA לא מספיק להדלק. לכן כדאי לנסות לבצע העתקה שוב לאחר דקה מהניסיון הראשון
-
@EBA השאלה היא האם כשאתה מנסה לעשות שיתוף קבצים בשיטה השנייה זה כן עובד.
והאם כשאתה מנסה להתקין אפליקציות דרך PACMAN זה כן עובד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות