דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. שיאומי
  4. שיאומי f21 pro ו +f21 pro
  5. עזרה הדדית - שיאומי f21 pro ו +f21 pro
  6. בעיה | שיאומי F21 רבע הטאץ' העליון לא מגיב

בעיה | שיאומי F21 רבע הטאץ' העליון לא מגיב

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר עזרה הדדית - שיאומי f21 pro ו +f21 pro
29 פוסטים 6 כותבים 1.2k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • I ITAMAR25

    @עמי כתב בבעיה | שיאומי F21 רבע הטאץ' העליון לא מגיב:

    @מאזדהה מצאתי מוכר יותר זול . ₪ 89.73 18%OFF | 2.8 ”לxiaomi Duoqin F12 Pro LCD תצוגת מסך מגע פנל מסך Digitizer
    https://a.aliexpress.com/_Ex14OTD

    עכשיו אני רואה שזה בערך אותו מחיר (בצבע הלבן), מכיון שיש משלוח של עוד 13 ש"ח

    מ מנותק
    מ מנותק
    מאזדהה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #20

    @ITAMAR25 בלבן נכון בשחור4 זה זה קצת משמעותי.... (לידיעת בעלי מכשיר שחור.... )

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • I ITAMAR25

      @עמי כתב בבעיה | שיאומי F21 רבע הטאץ' העליון לא מגיב:

      @מאזדהה מצאתי מוכר יותר זול . ₪ 89.73 18%OFF | 2.8 ”לxiaomi Duoqin F12 Pro LCD תצוגת מסך מגע פנל מסך Digitizer
      https://a.aliexpress.com/_Ex14OTD

      עכשיו אני רואה שזה בערך אותו מחיר (בצבע הלבן), מכיון שיש משלוח של עוד 13 ש"ח

      ע מנותק
      ע מנותק
      עמי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #21

      @ITAMAR25 כתב בבעיה | שיאומי F21 רבע הטאץ' העליון לא מגיב:

      @עמי כתב בבעיה | שיאומי F21 רבע הטאץ' העליון לא מגיב:

      @מאזדהה מצאתי מוכר יותר זול . ₪ 89.73 18%OFF | 2.8 ”לxiaomi Duoqin F12 Pro LCD תצוגת מסך מגע פנל מסך Digitizer
      https://a.aliexpress.com/_Ex14OTD

      עכשיו אני רואה שזה בערך אותו מחיר (בצבע הלבן), מכיון שיש משלוח של עוד 13 ש"ח

      נכון אבל יש קופונים

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ מאזדהה

        @עמי שווה לקחת סיכון? או שזה בכלל לא סיכון.... כי אין כזה מכשיר?

        ע מנותק
        ע מנותק
        עמי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #22

        @מאזדהה כתב בבעיה | שיאומי F21 רבע הטאץ' העליון לא מגיב:

        @עמי שווה לקחת סיכון? או שזה בכלל לא סיכון.... כי אין כזה מכשיר?

        שאל את המוכר נראה לי הכי נכון

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ע עמי

          @מאזדהה כתב בבעיה | שיאומי F21 רבע הטאץ' העליון לא מגיב:

          @עמי שווה לקחת סיכון? או שזה בכלל לא סיכון.... כי אין כזה מכשיר?

          שאל את המוכר נראה לי הכי נכון

          מ מנותק
          מ מנותק
          מאזדהה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #23

          @עמי נכון שלחתי לו אני מחכה לתשובה.....
          תודה על העזרה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ מאזדהה

            @עמי זה נראה אותו דבר נכון? ןמה זה החוט הארוך שיורד ללמטה? בתמונה שהעלת זה נראה קצת שונה....
            פנל מסך.html

            ע מנותק
            ע מנותק
            עמי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי עמי
            #24

            @מאזדהה כתב בבעיה | שיאומי F21 רבע הטאץ' העליון לא מגיב:

            @עמי זה נראה אותו דבר נכון? ןמה זה החוט הארוך שיורד ללמטה? בתמונה שהעלת זה נראה קצת שונה....
            פנל מסך.html

            זה אותו דבר זה שלמטה צריך להתחבר לחלק למעלה 21.jpg

            מ 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • ע עמי

              @מאזדהה כתב בבעיה | שיאומי F21 רבע הטאץ' העליון לא מגיב:

              @עמי זה נראה אותו דבר נכון? ןמה זה החוט הארוך שיורד ללמטה? בתמונה שהעלת זה נראה קצת שונה....
              פנל מסך.html

              זה אותו דבר זה שלמטה צריך להתחבר לחלק למעלה 21.jpg

              מ מנותק
              מ מנותק
              מאזדהה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #25

              @עמי אהה👍

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ע עמי

                @מאזדהה כתב בבעיה | שיאומי F21 רבע הטאץ' העליון לא מגיב:

                @עמי זה נראה אותו דבר נכון? ןמה זה החוט הארוך שיורד ללמטה? בתמונה שהעלת זה נראה קצת שונה....
                פנל מסך.html

                זה אותו דבר זה שלמטה צריך להתחבר לחלק למעלה 21.jpg

                מ מנותק
                מ מנותק
                מאזדהה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #26

                @עמי ואיך פתחת את המכשיר?

                ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מ מאזדהה

                  @עמי ואיך פתחת את המכשיר?

                  ע מנותק
                  ע מנותק
                  עמי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #27

                  @מאזדהה כתב בבעיה | שיאומי F21 רבע הטאץ' העליון לא מגיב:

                  @עמי ואיך פתחת את המכשיר?

                  אתה מסיר את החלק התחתון של המכשיר בעדינות עם כלי או ציפורניים {כמובן קודם להסיר את המגירה של הסים } ואחרי זה תראה כ8 ברגים

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ע עמי

                    @מאזדהה כתב בבעיה | שיאומי F21 רבע הטאץ' העליון לא מגיב:

                    @עמי ואיך פתחת את המכשיר?

                    אתה מסיר את החלק התחתון של המכשיר בעדינות עם כלי או ציפורניים {כמובן קודם להסיר את המגירה של הסים } ואחרי זה תראה כ8 ברגים

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    מאזדהה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #28

                    @עמי צריך לפרק גם את הברגים?

                    ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ מאזדהה

                      @עמי צריך לפרק גם את הברגים?

                      ע מנותק
                      ע מנותק
                      עמי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #29

                      @מאזדהה כתב בבעיה | שיאומי F21 רבע הטאץ' העליון לא מגיב:

                      @עמי צריך לפרק גם את הברגים?

                      כן ברור .זה צריך קצת ידיים

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר