הסבר | מה צפוי להיכנס לWindows 11 בעדכון לגירסת 22H2
-
@NH-LOCAL לא ולא...
כשפתוח לי שלוש קבצי וורד, היום זה משאיר את הסמל ככה ורק יש שלוש צללים, פעם זה היה נותן את השמות של הקבצים למטה אחד ליד השני והיה קל לראות למטה מה פתוח.
מתנצל שאין לי תמונה, כי אני בוינוס 11. אם יש מישהו שיש לו 10 שיפתח שלוש חלונות (ובהגדות שיכתוב "לא לשלב") ואז יעלה צילום של שורת המשימות. -
@ישעיהו-כץ אתה מתכוון למצב שהיה מחלונות ויסטה ולמטה בקודש - XP ו-98, בשביל האפשרות הזו לא לשדרג...
-
@NH-LOCAL לא ולא...
כשפתוח לי שלוש קבצי וורד, היום זה משאיר את הסמל ככה ורק יש שלוש צללים, פעם זה היה נותן את השמות של הקבצים למטה אחד ליד השני והיה קל לראות למטה מה פתוח.
מתנצל שאין לי תמונה, כי אני בוינוס 11. אם יש מישהו שיש לו 10 שיפתח שלוש חלונות (ובהגדות שיכתוב "לא לשלב") ואז יעלה צילום של שורת המשימות.@ישעיהו-כץ אמר בהסבר | מה צפוי להיכנס לWindows 11 בעדכון לגירסת 22H2:
@NH-LOCAL לא ולא...
כשפתוח לי שלוש קבצי וורד, היום זה משאיר את הסמל ככה ורק יש שלוש צללים, פעם זה היה נותן את השמות של הקבצים למטה אחד ליד השני והיה קל לראות למטה מה פתוח.
מתנצל שאין לי תמונה, כי אני בוינוס 11. אם יש מישהו שיש לו 10 שיפתח שלוש חלונות (ובהגדות שיכתוב "לא לשלב") ואז יעלה צילום של שורת המשימות.זה מה שיש לי עכשיו

לזה אתה מתכוון? -
@ישעיהו-כץ אמר בהסבר | מה צפוי להיכנס לWindows 11 בעדכון לגירסת 22H2:
@NH-LOCAL לא ולא...
כשפתוח לי שלוש קבצי וורד, היום זה משאיר את הסמל ככה ורק יש שלוש צללים, פעם זה היה נותן את השמות של הקבצים למטה אחד ליד השני והיה קל לראות למטה מה פתוח.
מתנצל שאין לי תמונה, כי אני בוינוס 11. אם יש מישהו שיש לו 10 שיפתח שלוש חלונות (ובהגדות שיכתוב "לא לשלב") ואז יעלה צילום של שורת המשימות.זה מה שיש לי עכשיו

לזה אתה מתכוון? -
@NH-LOCAL הוא מתכוון להגדרה של שם הקובץ בשורת המשימות. בכה"ג מופיע אייקון נפרד לכל מסמך בוורד שפתוח, למשל.
כמדומני נקראת התכונה "הסתר תוויות" אך אין תח"י וינ' 10 כרגע@ישראליק אמר בהסבר | מה צפוי להיכנס לWindows 11 בעדכון לגירסת 22H2:
@NH-LOCAL הוא מתכוון להגדרה של שם הקובץ בשורת המשימות. בכה"ג מופיע אייקון נפרד לכל מסמך בוורד שפתוח, למשל.
כמדומני נקראת התכונה "הסתר תוויות" אך אין תח"י וינ' 10 כרגעכן. אה"נ, הבנתי את זה. ולכן אני אומר שזה דבר שהיה קיים כברירת מחדל בווינדוס ויסטה, XP וכו'
-
הוא מתכוין לזה


@ישראליק אז ב11 זה לא עובד? ואין אפשרות לתקן?
-
@ישראליק אז ב11 זה לא עובד? ואין אפשרות לתקן?
-
@סקרן-להבין אולי עם תוכנות חיצוניות כמו STARTLSBACK או SHELL
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות