סימון "נקרא" בצאט
-
מה אסור לגלות?
(או שאני יגלה)


@זונדל-גרנד אמר בסימון "נקרא" בצאט:
מה אסור לגלות?
(או שאני יגלה)


@זונדל-גרנד אמר בסימון "נקרא" בצאט:
מה אסור לגלות?
(או שאני יגלה)


@אביי לא מעוניין תתחשב בו
-
@זונדל-גרנד אמר בסימון "נקרא" בצאט:
מה אסור לגלות?
(או שאני יגלה)


@זונדל-גרנד אמר בסימון "נקרא" בצאט:
מה אסור לגלות?
(או שאני יגלה)


@אביי לא מעוניין תתחשב בו
@QJDTOP אמר בסימון "נקרא" בצאט:
@זונדל-גרנד אמר בסימון "נקרא" בצאט:
מה אסור לגלות?
(או שאני יגלה)


@זונדל-גרנד אמר בסימון "נקרא" בצאט:
מה אסור לגלות?
(או שאני יגלה)


@אביי לא מעוניין תתחשב בו
לאו דווקא הוא אמר שהוא לא רוצה לגלות
-
-
דרג אגב אם רוצים להעלות או בצט או בפורום תמונה שהיא כבר נמצאת ברשת
אז לא צריך להעלות אותה לפורום
פשוט לוחצים על זה:
ואז בשורה שמודגשת בכחול מדביקים את כתובת התמונה על ידי לחצן ימיני על התמונה והעתק כתובת תמונה

@bbn אמר בסימון "נקרא" בצאט:
דרג אגב אם רוצים להעלות או בצט או בפורום תמונה שהיא כבר נמצאת ברשת
אז לא צריך להעלות אותה לפורום
פשוט לוחצים על זה:
ואז בשורה שמודגשת בכחול מדביקים את כתובת התמונה על ידי לחצן ימיני על התמונה והעתק כתובת תמונה

זה גם לינק רגיל אבל מה זה הסימן !
-
@bbn אמר בסימון "נקרא" בצאט:
דרג אגב אם רוצים להעלות או בצט או בפורום תמונה שהיא כבר נמצאת ברשת
אז לא צריך להעלות אותה לפורום
פשוט לוחצים על זה:
ואז בשורה שמודגשת בכחול מדביקים את כתובת התמונה על ידי לחצן ימיני על התמונה והעתק כתובת תמונה

זה גם לינק רגיל אבל מה זה הסימן !
-
@bbn אמר בסימון "נקרא" בצאט:
דרג אגב אם רוצים להעלות או בצט או בפורום תמונה שהיא כבר נמצאת ברשת
אז לא צריך להעלות אותה לפורום
פשוט לוחצים על זה:
ואז בשורה שמודגשת בכחול מדביקים את כתובת התמונה על ידי לחצן ימיני על התמונה והעתק כתובת תמונה

זה גם לינק רגיל אבל מה זה הסימן !
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות