בעיה | ב-XIAOMI QIN 2 כשמתקשרים אלי המסך לא נדלק........
-
@יוסף-יצחק-כהן בדקת שיש לאפליקצית הטלפון הרשאה לתצוגה מעל לאפליקציות אחרות?
@יוסי-בן-יוסי אמר בבעיה | ב-XIAOMI QIN 2 כשמתקשרים אלי המסך לא נדלק........:
@יוסף-יצחק-כהן בדקת שיש לאפליקצית הטלפון הרשאה לתצוגה מעל לאפליקציות אחרות?
איפוה אני רואה את זה?
-
@יוסי-בן-יוסי אמר בבעיה | ב-XIAOMI QIN 2 כשמתקשרים אלי המסך לא נדלק........:
@יוסף-יצחק-כהן בדקת שיש לאפליקצית הטלפון הרשאה לתצוגה מעל לאפליקציות אחרות?
איפוה אני רואה את זה?
@יוסף-יצחק-כהן בהגדרות.
ב F21 PRO זה נמצא באפליקציות והתראות>גישה מיוחדת>תצוגה מעל אפליקציות אחרות.לי זה גם קרה שהטלפון היה מצלצל והמסך כבוי וזו היתה הבעיה.
-
@יוסף-יצחק-כהן בהגדרות.
ב F21 PRO זה נמצא באפליקציות והתראות>גישה מיוחדת>תצוגה מעל אפליקציות אחרות.לי זה גם קרה שהטלפון היה מצלצל והמסך כבוי וזו היתה הבעיה.
@יוסי-בן-יוסי
גם לא עובד..... -
@יוסי-בן-יוסי
גם לא עובד.....@יוסף-יצחק-כהן אז אולי זה באמת בעיה בחיישן...
-
@יוסף-יצחק-כהן אז אולי זה באמת בעיה בחיישן...
@יוסי-בן-יוסי אמר בבעיה | ב-XIAOMI QIN 2 כשמתקשרים אלי המסך לא נדלק........:
@יוסף-יצחק-כהן אז אולי זה באמת בעיה בחיישן...
ויש אפשרות לנטרל אותו?
-
@יוסי-בן-יוסי אמר בבעיה | ב-XIAOMI QIN 2 כשמתקשרים אלי המסך לא נדלק........:
@יוסף-יצחק-כהן אז אולי זה באמת בעיה בחיישן...
ויש אפשרות לנטרל אותו?
@יוסף-יצחק-כהן לא יודע...
תשאל את המומחים של הפורום.... -
@יוסף-יצחק-כהן לא יודע...
תשאל את המומחים של הפורום....@יוסי-בן-יוסי
אז לפתוח נושא חדש? -
@יוסי-בן-יוסי
אז לפתוח נושא חדש?@יוסף-יצחק-כהן תנסה להסתכל בהגדרות של החייגן צריך להיות רשום שם בהרשאות את החיישן ותבדוק אם אתה יכול להוריד לו את ההרשאה
-
@יוסי-בן-יוסי אמר בבעיה | ב-XIAOMI QIN 2 כשמתקשרים אלי המסך לא נדלק........:
@יוסף-יצחק-כהן אז אולי זה באמת בעיה בחיישן...
ויש אפשרות לנטרל אותו?
@יוסף-יצחק-כהן אם תנטרל אותו המסך יילחץ לך באמצע שיחה כל הזמן
-
@יוסף-יצחק-כהן אם תנטרל אותו המסך יילחץ לך באמצע שיחה כל הזמן
@YOLEVI אמר בבעיה | ב-XIAOMI QIN 2 כשמתקשרים אלי המסך לא נדלק........:
@יוסף-יצחק-כהן אם תנטרל אותו המסך יילחץ לך באמצע שיחה כל הזמן
אז מה אפשר לעשות?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות