בירור | איך מחליפים אנימצית הפעלה?
-
-
@Harwona
שהחזרתי עכשיו למקורי זה כן עבד
(דרך אגב מה שאתה עוזר לאנשים זה התרגום גוגל של השם של הפרופיל שלך
מי שלא רואה אתה מאיר לו את העיניים)@ביישן
תנסה להחליף את התמונות של האנימציה ְ שעובדת עם התמונות של האנימציה שלי רוצה שיהיה לך -
@Harwona
שהחזרתי עכשיו למקורי זה כן עבד
(דרך אגב מה שאתה עוזר לאנשים זה התרגום גוגל של השם של הפרופיל שלך
מי שלא רואה אתה מאיר לו את העיניים)@ביישן כתב בבירור | איך מחליפים אנימצית הפעלה?:
(דרך אגב מה שאתה עוזר לאנשים זה התרגום גוגל של השם של הפרופיל שלך
מי שלא רואה אתה מאיר לו את העיניים)אולי זה סתם חרבונה

-
@Harwona
שהחזרתי עכשיו למקורי זה כן עבד
(דרך אגב מה שאתה עוזר לאנשים זה התרגום גוגל של השם של הפרופיל שלך
מי שלא רואה אתה מאיר לו את העיניים) -
@Harwona
@zalmensmok
ידוע למישהו על אפליקציה שעושה את זה? -
@ביישן יש אפליקציה שמציעה לך כל מיני אנימציות משלה, איפשהו בפורום .... אבל לא מכיר אפליקציה שאתה בוחר תמונות והיא יוצרת קובץ מתאים.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
️ לא יודע למה גוגל מתרגמים את זה כמו שכתבת...