הסרת והתקנת אפליקציות משיאומי QIN S1+
-
@השטייגעניס הורד מ- igetintopc.com
בקרו אותנו מדי יום. שיהיה לך יום נחמד
מישל וויליאמס
igetintopc.com- התקן את היישום הראשי.
- פתחו אותו וצרו חשבון או התחברו עם מזהה חברתי והשתמשו בניסיון, כעת סגרו את האפליקציה לחלוטין.
- העתק והחלף את הקובץ "WsAppFoundation.dll" ל-
\ Program Files (x86) \ Wondershare \ MobileGo, - העתק תיקיות DrFoneForAndroidTool ו- MobileTransTool ל-
\ Program Files (x86) \ Wondershare - בוצע, עכשיו אל תתעדכן עד שלא נפרסם ומעדכן באתר igetintopc.com.
הורד מ- igetintopc.com
בקרו אותנו מדי יום. שיהיה לך יום נחמד
מישל וויליאמס
igetintopc.com@ESET אמר בהסרת והתקנת אפליקציות משיאומי QIN S1+:
@השטייגעניס הורד מ- igetintopc.com
בקרו אותנו מדי יום. שיהיה לך יום נחמד
מישל וויליאמס
igetintopc.com- התקן את היישום הראשי.
- פתחו אותו וצרו חשבון או התחברו עם מזהה חברתי והשתמשו בניסיון, כעת סגרו את האפליקציה לחלוטין.
- העתק והחלף את הקובץ "WsAppFoundation.dll" ל-
\ Program Files (x86) \ Wondershare \ MobileGo, - העתק תיקיות DrFoneForAndroidTool ו- MobileTransTool ל-
\ Program Files (x86) \ Wondershare - בוצע, עכשיו אל תתעדכן עד שלא נפרסם ומעדכן באתר igetintopc.com.
הורד מ- igetintopc.com
בקרו אותנו מדי יום. שיהיה לך יום נחמד
מישל וויליאמס
igetintopc.comזה מה שניסיתי לעשות...
-
@ESET אמר בהסרת והתקנת אפליקציות משיאומי QIN S1+:
@השטייגעניס הורד מ- igetintopc.com
בקרו אותנו מדי יום. שיהיה לך יום נחמד
מישל וויליאמס
igetintopc.com- התקן את היישום הראשי.
- פתחו אותו וצרו חשבון או התחברו עם מזהה חברתי והשתמשו בניסיון, כעת סגרו את האפליקציה לחלוטין.
- העתק והחלף את הקובץ "WsAppFoundation.dll" ל-
\ Program Files (x86) \ Wondershare \ MobileGo, - העתק תיקיות DrFoneForAndroidTool ו- MobileTransTool ל-
\ Program Files (x86) \ Wondershare - בוצע, עכשיו אל תתעדכן עד שלא נפרסם ומעדכן באתר igetintopc.com.
הורד מ- igetintopc.com
בקרו אותנו מדי יום. שיהיה לך יום נחמד
מישל וויליאמס
igetintopc.comזה מה שניסיתי לעשות...
-
לדעתי הם חסמו את הפריצה הזאת כי ניסיתי גם ואפילו הורדתי מעוד כמה מקומות וזה לא הולך (מיד בהתחלה מופיע לי הודעת שגיאה)
-
לא הבנתי למעשה ניתן לפרוץ את Wondershare MobileGo או לא?
-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות