בירור | מספר וירטואלי
-
@צדיק-תמים בIVR עולה לנייך גם יחידות ולכן אני מחפש פתרון אחר
-
Q qwq סימן נושא זה כשאלה ב
-
@צדיק-תמים בIVR עולה לנייך גם יחידות ולכן אני מחפש פתרון אחר
-
@צדיק-תמים כי זה לנייח ובנייח מספר וירטאולי לא עולה אז למה שIVR כן יעלה?
-
@צדיק-תמים כי זה לנייח ובנייח מספר וירטאולי לא עולה אז למה שIVR כן יעלה?
-
@צדיק-תמים יש איזה הסבר או שסתם כך החליטו
-
@צדיק-תמים יש איזה הסבר או שסתם כך החליטו
@qwq זה חברה עסקית לכל דבר, הם כמובן לא חייבים לספק הסבר, ולא נתקלתי בהסבר כזה
אבל למה זה משנה בכלל? הם לא צריכים לתת סיבה הגיונית
הם יכולים גם לגבות על נכנסות שקל לדקה אם בא להם (כל עוד זה מבעל הקו ולא מהמחייג, שאז צריך מספר פרימיום 1900) -
@qwq זה חברה עסקית לכל דבר, הם כמובן לא חייבים לספק הסבר, ולא נתקלתי בהסבר כזה
אבל למה זה משנה בכלל? הם לא צריכים לתת סיבה הגיונית
הם יכולים גם לגבות על נכנסות שקל לדקה אם בא להם (כל עוד זה מבעל הקו ולא מהמחייג, שאז צריך מספר פרימיום 1900) -
@צדיק-תמים
@qwq, בסים לא כשר אפשר לבקש מהחברה סים נוסף עם אותו מספר בעלות חד פעמית של 20 ש"ח נראה לי קוראים לזה סים כפול או סים לרכב -
@A0533057932 יש חברות שזה בעלות חד פעמית
-
@A0533057932 יש חברות שזה בעלות חד פעמית
@בוחער איזה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות