דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. עזרה בהעלאת רוט, ועוד שאלה -)

עזרה בהעלאת רוט, ועוד שאלה -)

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - אנדרואיד
28 פוסטים 6 כותבים 1.4k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • A מנותק
    A מנותק
    ARI
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ARI
    #19

    ניסיון אחרון: https://forum.xda-developers.com/s7-active/help/samsung-galaxy-s7-active-root-t3473649
    אשמח אם יעלו לי את הקבצים הדרושים!
    או לחילופין אנדרואיד 6 גם יעזור לי מאוד!!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • A מנותק
      A מנותק
      ARI
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #20

      @שמואל @לידור ניסיתי לעשות עם magis כמו שומסבר כאן
      אך הוא כל הזמן נכשל בצריבה,ניסיתי גם להתקין רום חדש אנדרואיד 8 והוא נכשל , מה יכול להיות הסיבה? יכול להיות שיש קשר לזה שהוא נעול ל at&t?
      כי בחיים שלי לא נתקלתי במכשיר שסתם כך לא נותן לצרוב..

      ל תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • A ARI

        @שמואל @לידור ניסיתי לעשות עם magis כמו שומסבר כאן
        אך הוא כל הזמן נכשל בצריבה,ניסיתי גם להתקין רום חדש אנדרואיד 8 והוא נכשל , מה יכול להיות הסיבה? יכול להיות שיש קשר לזה שהוא נעול ל at&t?
        כי בחיים שלי לא נתקלתי במכשיר שסתם כך לא נותן לצרוב..

        ל מנותק
        ל מנותק
        לידור
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #21

        @ARI

        @ARI אמר בעזרה בהעלאת רוט, ועוד שאלה -):

        ניסיון אחרון: https://forum.xda-developers.com/s7-active/help/samsung-galaxy-s7-active-root-t3473649
        אשמח אם יעלו לי את הקבצים הדרושים!
        או לחילופין אנדרואיד 6 גם יעזור לי מאוד!!

        תשלח לוג של אודין וצילום של המכשיר במצב הורדה שנכשל

        פתגם חכם אומר - אני לא מספיק עשיר בכדי לקנות בזול.

        A תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • ל לידור

          @ARI

          @ARI אמר בעזרה בהעלאת רוט, ועוד שאלה -):

          ניסיון אחרון: https://forum.xda-developers.com/s7-active/help/samsung-galaxy-s7-active-root-t3473649
          אשמח אם יעלו לי את הקבצים הדרושים!
          או לחילופין אנדרואיד 6 גם יעזור לי מאוד!!

          תשלח לוג של אודין וצילום של המכשיר במצב הורדה שנכשל

          A מנותק
          A מנותק
          ARI
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #22

          @לידור שאני מסה לצרוב boot מהונדס ע"י magis :

          ID:0/006 Added!!

          ID:0/006 Removed!!

          <OSM> All threads completed. (succeed 0 / failed 0)

          ID:0/006 Added!!

          ID:0/006 Odin engine v(ID:3.1205)..

          ID:0/006 File analysis..

          ID:0/006 SetupConnection..

          ID:0/006 Initialzation..

          ID:0/006 Get PIT for mapping..

          ID:0/006 Firmware update start..

          ID:0/006 SingleDownload.

          ID:0/006 boot.img.lz4

          ID:0/006 FAIL!

          ID:0/006

          ID:0/006 Complete(Write) operation failed.

          <OSM> All threads completed. (succeed 0 / failed 1)

          בטלפון זה השגיאה:
          a5060b71-d9ed-408d-a003-56ddc40ac415-image.png
          ופעם אחרת (עם קובץ אחר) קיבלתי את זה:
          8cb38069-144c-4bc6-a92c-f7126377e197-image.png
          ושאני צורב רום סטוק אני מקבל את זה

          <OSM> Enter CS for MD5..

          <OSM> Check MD5.. Do not unplug the cable..

          <OSM> Please wait..

          <OSM> Checking MD5 finished Sucessfully..

          <OSM> Leave CS..

          <OSM> Enter CS for MD5..

          <OSM> Check MD5.. Do not unplug the cable..

          <OSM> Please wait..

          <OSM> Checking MD5 finished Sucessfully..

          <OSM> Leave CS..

          ID:0/006 Odin engine v(ID:3.1205)..

          ID:0/006 File analysis..

          ID:0/006 SetupConnection..

          ID:0/006 Initialzation..

          ID:0/006 Set PIT file..

          ID:0/006 DO NOT TURN OFF TARGET!!

          ID:0/006 Get PIT for mapping..

          ID:0/006 Firmware update start..

          ID:0/006 SingleDownload.

          ID:0/006 emmc_appsboot.mbn.lz4

          ID:0/006 FAIL!

          ID:0/006

          ID:0/006 Complete(Write) operation failed.

          <OSM> All threads completed. (succeed 0 / failed 1)

          תודה רבה!!!🤠

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ל מנותק
            ל מנותק
            לידור
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #23

            כנראה בגלל שזה קוואלקום, לא מאמין ממש שתצליח אם כן.....

            פתגם חכם אומר - אני לא מספיק עשיר בכדי לקנות בזול.

            A תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ל לידור

              כנראה בגלל שזה קוואלקום, לא מאמין ממש שתצליח אם כן.....

              A מנותק
              A מנותק
              ARI
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #24

              @לידור אבל יש לו רום לצריבה באודין,ואנשים כן צרבו, אז איפה זה נכשל?

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ל מנותק
                ל מנותק
                לידור
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #25

                בקובץ בוט המקוסטם של מגיסק הוא נכשל

                פתגם חכם אומר - אני לא מספיק עשיר בכדי לקנות בזול.

                A תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ל לידור

                  בקובץ בוט המקוסטם של מגיסק הוא נכשל

                  A מנותק
                  A מנותק
                  ARI
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #26

                  @לידור אמר בעזרה בהעלאת רוט, ועוד שאלה -):

                  בקובץ בוט המקוסטם של מגיסק הוא נכשל

                  סליחה שאני חופר, אבל הוא נכשל גם ברום סטוק..

                  @ARI אמר בעזרה בהעלאת רוט, ועוד שאלה -):

                  ושאני צורב רום סטוק אני מקבל את זה

                  <OSM> Enter CS for MD5..
                  <OSM> Check MD5.. Do not unplug the cable..
                  <OSM> Please wait..
                  <OSM> Checking MD5 finished Sucessfully..
                  <OSM> Leave CS..
                  <OSM> Enter CS for MD5..
                  <OSM> Check MD5.. Do not unplug the cable..
                  <OSM> Please wait..
                  <OSM> Checking MD5 finished Sucessfully..
                  <OSM> Leave CS..
                  ID:0/006 Odin engine v(ID:3.1205)..
                  ID:0/006 File analysis..
                  ID:0/006 SetupConnection..
                  ID:0/006 Initialzation..
                  ID:0/006 Set PIT file..
                  ID:0/006 DO NOT TURN OFF TARGET!!
                  ID:0/006 Get PIT for mapping..
                  ID:0/006 Firmware update start..
                  ID:0/006 SingleDownload.
                  ID:0/006 emmc_appsboot.mbn.lz4
                  ID:0/006 FAIL!
                  ID:0/006
                  ID:0/006 Complete(Write) operation failed.
                  <OSM> All threads completed. (succeed 0 / failed 1)

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ל מנותק
                    ל מנותק
                    לידור
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #27

                    @ARI אמר בעזרה בהעלאת רוט, ועוד שאלה -):

                    @לידור אמר בעזרה בהעלאת רוט, ועוד שאלה -):

                    בקובץ בוט המקוסטם של מגיסק הוא נכשל

                    סליחה שאני חופר, אבל הוא נכשל גם ברום סטוק..

                    @ARI אמר בעזרה בהעלאת רוט, ועוד שאלה -):

                    ושאני צורב רום סטוק אני מקבל את זה

                    <OSM> Enter CS for MD5..
                    <OSM> Check MD5.. Do not unplug the cable..
                    <OSM> Please wait..
                    <OSM> Checking MD5 finished Sucessfully..
                    <OSM> Leave CS..
                    <OSM> Enter CS for MD5..
                    <OSM> Check MD5.. Do not unplug the cable..
                    <OSM> Please wait..
                    <OSM> Checking MD5 finished Sucessfully..
                    <OSM> Leave CS..
                    ID:0/006 Odin engine v(ID:3.1205)..
                    ID:0/006 File analysis..
                    ID:0/006 SetupConnection..
                    ID:0/006 Initialzation..
                    ID:0/006 Set PIT file..
                    ID:0/006 DO NOT TURN OFF TARGET!!
                    ID:0/006 Get PIT for mapping..
                    ID:0/006 Firmware update start..
                    ID:0/006 SingleDownload.
                    ID:0/006 emmc_appsboot.mbn.lz4
                    ID:0/006 FAIL!
                    ID:0/006
                    ID:0/006 Complete(Write) operation failed.
                    <OSM> All threads completed. (succeed 0 / failed 1)

                    מה הוא רושם במכשיר? מה השגיאה שם?

                    פתגם חכם אומר - אני לא מספיק עשיר בכדי לקנות בזול.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • A מנותק
                      A מנותק
                      ARI
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #28

                      אותו דבר...
                      4b3e285e-a8bb-4215-8721-0ab7ce5ac1f8-image.png

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר