בירור | איך אני עושה טקסט שרץ, בפרימייר?
-
@הרב-יעקב-ישראל אמר בבירור | איך אני עושה טקסט שרץ?:
הם מובנים, פשוט אני מתרגם אח"כ לעצמי איך אני עושה את זה בעברית...
כל הכבוד, שכולם ילמדו ממך

@הרב-יעקב-ישראל אמר בבירור | איך אני עושה טקסט שרץ?:
צריך ראש על הכתפיים כדי להבין למה הכוונה בגירסא בעברית
למה? התוכנה בעברית לא ברורה
@בין-אדם-לחבירו לא התכוונתי שצריך לדעת איך לתרגם מההדרכות באנגלית לעברית שהרבה דברים שונים במיקום ובסדר שלהם
-
@בין-אדם-לחבירו לא התכוונתי שצריך לדעת איך לתרגם מההדרכות באנגלית לעברית שהרבה דברים שונים במיקום ובסדר שלהם
@הרב-יעקב-ישראל אם תפסק [מלשון ניקוד] הבין מה כתבת

-
@הרב-יעקב-ישראל אם תפסק [מלשון ניקוד] הבין מה כתבת

@בין-אדם-לחבירו נערך ותוקן, תודה!
-
@יהושע-זופניק זה קצת מורכב להסביר בלי תמונות.
יש לי מדריכים בפרמייר שאני עושה בפורום, שם אני משלב תמונות.
בלי נדר במדריכים הבאים אדבר על זה,
בינתיים הנסה להסביר, [אם תבין, תבין. אם לא! תבין אחר כך
]
תכתוב טקסט, ואז תיצור מסכה בטקסט, ואם קיפרמים תחשוף אות אות לפי הקריין, אח"כ תלחץ קליק ימני על הקיפרמים ותבחר באופצייה שמתחילה באות H [מצטער אני לא יודע אייך קוראים לזה, אני לא יודע אנגלית]
בהצלחה. בלי נדר אעשה על זה מדריך בימים הבאים@בין-אדם-לחבירו אמר בבירור | איך אני עושה טקסט שרץ?:
@יהושע-זופניק זה קצת מורכב להסביר בלי תמונות.
יש לי מדריכים בפרמייר שאני עושה בפורום, שם אני משלב תמונות.
בלי נדר במדריכים הבאים אדבר על זה,
בינתיים הנסה להסביר, [אם תבין, תבין. אם לא! תבין אחר כך
]
תכתוב טקסט, ואז תיצור מסכה בטקסט, ואם קיפרמים תחשוף אות אות לפי הקריין, אח"כ תלחץ קליק ימני על הקיפרמים ותבחר באופצייה שמתחילה באות H [מצטער אני לא יודע אייך קוראים לזה, אני לא יודע אנגלית]
בהצלחה. בלי נדר אעשה על זה מדריך בימים הבאיםאני הבנתי בדיוק באותה רמה שאתה תבין אם אני יתחיל להסביר לך על מערכות IVR
-
@בין-אדם-לחבירו אמר בבירור | איך אני עושה טקסט שרץ?:
@יהושע-זופניק זה קצת מורכב להסביר בלי תמונות.
יש לי מדריכים בפרמייר שאני עושה בפורום, שם אני משלב תמונות.
בלי נדר במדריכים הבאים אדבר על זה,
בינתיים הנסה להסביר, [אם תבין, תבין. אם לא! תבין אחר כך
]
תכתוב טקסט, ואז תיצור מסכה בטקסט, ואם קיפרמים תחשוף אות אות לפי הקריין, אח"כ תלחץ קליק ימני על הקיפרמים ותבחר באופצייה שמתחילה באות H [מצטער אני לא יודע אייך קוראים לזה, אני לא יודע אנגלית]
בהצלחה. בלי נדר אעשה על זה מדריך בימים הבאיםאני הבנתי בדיוק באותה רמה שאתה תבין אם אני יתחיל להסביר לך על מערכות IVR
@צמא-לדעת-0 ההסבר הוא למי שיש לו כבר היכרות בסיסית עם התוכנה!
-
@צמא-לדעת-0 ההסבר הוא למי שיש לו כבר היכרות בסיסית עם התוכנה!
@הרב-יעקב-ישראל אמר בבירור | איך אני עושה טקסט שרץ?:
@צמא-לדעת-0 ההסבר הוא למי שיש לו כבר היכרות בסיסית עם התוכנה!
יש לי לפי דעתי היכרות בסיסית
השאלה היא למה אני/אתה קוראים בסיסית -
@הרב-יעקב-ישראל אמר בבירור | איך אני עושה טקסט שרץ?:
@צמא-לדעת-0 ההסבר הוא למי שיש לו כבר היכרות בסיסית עם התוכנה!
יש לי לפי דעתי היכרות בסיסית
השאלה היא למה אני/אתה קוראים בסיסית@צמא-לדעת-0 באיזה שלב הסתבכת, ביצירת טקסט, במסכה, מה זה קיפריים, או איך חושפים אותו?
-
@צמא-לדעת-0 באיזה שלב הסתבכת, ביצירת טקסט, במסכה, מה זה קיפריים, או איך חושפים אותו?
@הרב-יעקב-ישראל אמר בבירור | איך אני עושה טקסט שרץ?:
@צמא-לדעת-0 באיזה שלב הסתבכת, ביצירת טקסט, במסכה, מה זה קיפריים, או איך חושפים אותו?
אני פשוט לא הבנתי מילה
אם תוכלו לעשות מדריך על הנ"ל אני ישמח מאוד -
@הרב-יעקב-ישראל אמר בבירור | איך אני עושה טקסט שרץ?:
@צמא-לדעת-0 באיזה שלב הסתבכת, ביצירת טקסט, במסכה, מה זה קיפריים, או איך חושפים אותו?
אני פשוט לא הבנתי מילה
אם תוכלו לעשות מדריך על הנ"ל אני ישמח מאוד@צמא-לדעת-0 אמר בבירור | איך אני עושה טקסט שרץ?:
יש לי לפי דעתי היכרות בסיסית
@צמא-לדעת-0 אז קודם כל היכרות בסיסית זה לא...
אבל נראה אם @בין-אדם-לחבירו יוכל להכין לנו על זה מדריך זה יהיה מצוין, אם לא אני אנסה לעשות משהו. -
@הרב-יעקב-ישראל אמר בבירור | איך אני עושה טקסט שרץ?:
@צמא-לדעת-0 באיזה שלב הסתבכת, ביצירת טקסט, במסכה, מה זה קיפריים, או איך חושפים אותו?
אני פשוט לא הבנתי מילה
אם תוכלו לעשות מדריך על הנ"ל אני ישמח מאוד@צמא-לדעת-0 ועוד הערה קטנה, אם תוכל לשנות את הכותרת של הפוסט לאיך אני עושה טקסט רץ בפרמייר, זה יעזור לאנשים לדעת על מה מדובר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות