בעיה | איפוס סיסמא למצלמה איי קאמרה
-
@מישהו12 זה איפוס לנתוני יצרן, לאחר מכן תלחץ reboot f system now
-
@מניין אם אני לא טועה

לא לוקח אחריות.לא מכיר את המכשיר, מכיר אנדרואיד ויודע אנגלית כדי לקרוא מה כתוב כאן. -
@מישהו12 אמר בבעיה | איפוס סיסמא למצלמה איי קאמרה:
@מניין אם אני לא טועה

לא לוקח אחריות.לא מכיר את המכשיר, מכיר אנדרואיד ויודע אנגלית כדי לקרוא מה כתוב כאן.איך לוחצים אישור? האם למעלה כתוב הוראות איך?
@מניין לחצן ההפעלה אמור להוות לחצן אישור לפעולה
-
@מניין לחצן ההפעלה אמור להוות לחצן אישור לפעולה
-
@מניין אם אני לא טועה

לא לוקח אחריות.לא מכיר את המכשיר, מכיר אנדרואיד ויודע אנגלית כדי לקרוא מה כתוב כאן.@מישהו12
תודה ענקית ענקית על המידע
עזרתם לי גם -
א אפי זינגר התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות