דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. מערכות הפעלה
  4. Windows 11 - ווינדוס 11
  5. עזרה הדדית - ווינדוס 11
  6. עזרה | בעיה בהתקנת WSA במחשב

עזרה | בעיה בהתקנת WSA במחשב

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - ווינדוס 11
86 פוסטים 5 כותבים 3.2k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • A0533057932A A0533057932

    @פייבל-אשרינו אמר בעזרה | בעיה בהתקנת WSA במחשב:

    @a0533057932 תודה רבה
    הצלחתי
    אבל איך אני יכול לעשות שלא אצטרך להפעיל כל פעם?

    זה מוזר
    כי על פי התמונה שהעלת
    https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1642017584375-34820adb-2c4f-472b-aba8-01a672c2fe84-image.png
    זה אמור לפעול תמיד
    אלא אם אתה מכבה באופן ידני

    פ מנותק
    פ מנותק
    פייבל אשרינו
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פייבל אשרינו
    #77

    @a0533057932נכון...
    חשבתי על זה...:
    אז מה יהיה?😢

    A0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • פ פייבל אשרינו

      @a0533057932נכון...
      חשבתי על זה...:
      אז מה יהיה?😢

      A0533057932A מנותק
      A0533057932A מנותק
      A0533057932
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #78

      @פייבל-אשרינו אמר בעזרה | בעיה בהתקנת WSA במחשב:

      @a0533057932נכון...
      חשבתי על זה...:
      אז מה יהיה?😢

      לא יהיה
      מחכים בסבלנות שמייקרוסופט יגמרו לבנות אותו ברמה שיכול להיות משוחרר לקהל הרחב

      פ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • A0533057932A A0533057932

        @פייבל-אשרינו אמר בעזרה | בעיה בהתקנת WSA במחשב:

        @a0533057932נכון...
        חשבתי על זה...:
        אז מה יהיה?😢

        לא יהיה
        מחכים בסבלנות שמייקרוסופט יגמרו לבנות אותו ברמה שיכול להיות משוחרר לקהל הרחב

        פ מנותק
        פ מנותק
        פייבל אשרינו
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #79

        @a0533057932 אבל אני מבין שבד"כ זה לא עושה את הבעיות האלו

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • A0533057932A A0533057932

          @פייבל-אשרינו אמר בעזרה | בעיה בהתקנת WSA במחשב:

          @a0533057932 תודה רבה
          הצלחתי
          אבל איך אני יכול לעשות שלא אצטרך להפעיל כל פעם?

          זה מוזר
          כי על פי התמונה שהעלת
          https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1642017584375-34820adb-2c4f-472b-aba8-01a672c2fe84-image.png
          זה אמור לפעול תמיד
          אלא אם אתה מכבה באופן ידני

          מישהו12מ מנותק
          מישהו12מ מנותק
          מישהו12
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #80

          @a0533057932 אמר בעזרה | בעיה בהתקנת WSA במחשב:

          @פייבל-אשרינו אמר בעזרה | בעיה בהתקנת WSA במחשב:

          @a0533057932 תודה רבה
          הצלחתי
          אבל איך אני יכול לעשות שלא אצטרך להפעיל כל פעם?

          זה מוזר
          כי על פי התמונה שהעלת
          https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1642017584375-34820adb-2c4f-472b-aba8-01a672c2fe84-image.png
          זה אמור לפעול תמיד
          אלא אם אתה מכבה באופן ידני

          זה עובד מאז שאתה פותח פעם ראשונה עד כיבוי המחשב;
          ואז בהדלקה הבאה שוב צריך לפתוח.
          ככה גם אצלי.
          נ.ב-למי שהביא כאן את WSA-PACMN, אשמח שיתן קרדיט למדריך בו הוא נתקל בתוכנה הזו, באתר שלי...

          הבלוג שלי
          https://aiv-dev.com/he-IL/

          פ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מישהו12מ מישהו12

            @a0533057932 אמר בעזרה | בעיה בהתקנת WSA במחשב:

            @פייבל-אשרינו אמר בעזרה | בעיה בהתקנת WSA במחשב:

            @a0533057932 תודה רבה
            הצלחתי
            אבל איך אני יכול לעשות שלא אצטרך להפעיל כל פעם?

            זה מוזר
            כי על פי התמונה שהעלת
            https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1642017584375-34820adb-2c4f-472b-aba8-01a672c2fe84-image.png
            זה אמור לפעול תמיד
            אלא אם אתה מכבה באופן ידני

            זה עובד מאז שאתה פותח פעם ראשונה עד כיבוי המחשב;
            ואז בהדלקה הבאה שוב צריך לפתוח.
            ככה גם אצלי.
            נ.ב-למי שהביא כאן את WSA-PACMN, אשמח שיתן קרדיט למדריך בו הוא נתקל בתוכנה הזו, באתר שלי...

            פ מנותק
            פ מנותק
            פייבל אשרינו
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי פייבל אשרינו
            #81

            @מישהו12 אני לא מצליח לפתוח/להתקין אפליקציות...
            ישסיכוי שזה קשור לזה שמחקתי היום את כל ההורדות שלי?@a0533057932

            A פ 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • פ פייבל אשרינו

              @מישהו12 אני לא מצליח לפתוח/להתקין אפליקציות...
              ישסיכוי שזה קשור לזה שמחקתי היום את כל ההורדות שלי?@a0533057932

              A מנותק
              A מנותק
              Android 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #82

              @פייבל-אשרינו אמר בעזרה | בעיה בהתקנת WSA במחשב:

              @מישהו12 אני לא מצליח לפתוח/להתקין אפליקציות...
              ישסיכוי שזה קשור לזה שמחקתי היום את כל ההורדות שלי?

              אם ה-WSA-PACMN היה בהורדות אז כנראה שכן

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • פ פייבל אשרינו

                @מישהו12 אני לא מצליח לפתוח/להתקין אפליקציות...
                ישסיכוי שזה קשור לזה שמחקתי היום את כל ההורדות שלי?@a0533057932

                פ מנותק
                פ מנותק
                פייבל אשרינו
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #83

                @פייבל-אשרינו זה לא נראה לי שהיה שם
                אבל כן נראה לי שהיה שםאת הקובץשממנו התקנתי אתהWSA

                A צדיק תמיםצ 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • פ פייבל אשרינו

                  @פייבל-אשרינו זה לא נראה לי שהיה שם
                  אבל כן נראה לי שהיה שםאת הקובץשממנו התקנתי אתהWSA

                  A מנותק
                  A מנותק
                  Android 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #84

                  @פייבל-אשרינו אמר בעזרה | בעיה בהתקנת WSA במחשב:

                  @פייבל-אשרינו זה לא נראה לי שהיה שם
                  אבל כן נראה לי שהיה שםאת הקובץשממנו התקנתי אתהWSA

                  @צדיק-תמים @A0533057932

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • פ פייבל אשרינו

                    @פייבל-אשרינו זה לא נראה לי שהיה שם
                    אבל כן נראה לי שהיה שםאת הקובץשממנו התקנתי אתהWSA

                    צדיק תמיםצ מנותק
                    צדיק תמיםצ מנותק
                    צדיק תמים
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי צדיק תמים
                    #85

                    @פייבל-אשרינו אסור למחוק את התקיה שממנה התקנת את הwsa, אם תמחק לא תוכל להריץ אפליקציות עד שתתקין מחדש
                    כיום יש כבר במדריך של @A0533057932 המלצה להעביר את התקיה לפני ההעתקה לכונן c, שלא יימחק בטעות.

                    רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן! || אתר שכולו מדריכים

                    פ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • צדיק תמיםצ צדיק תמים

                      @פייבל-אשרינו אסור למחוק את התקיה שממנה התקנת את הwsa, אם תמחק לא תוכל להריץ אפליקציות עד שתתקין מחדש
                      כיום יש כבר במדריך של @A0533057932 המלצה להעביר את התקיה לפני ההעתקה לכונן c, שלא יימחק בטעות.

                      פ מנותק
                      פ מנותק
                      פייבל אשרינו
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #86

                      @צדיק-תמים נכון
                      התקנתי שוב והכל עובד חלק

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר