בקשת מידע | חסימת מצב מפתחים
-
@שלום-וברכה-1
הגדרות
אני חושב שגם תלוי איפה ממקמים את השורה@משה-144 @mefateach סליחה על ההקפצה, אבל איפה להוסיף את השורה android:selectable="false" ב XML של מצב מפתחים, או המניפסט לצד הבולי נאמבר?
-
@משה-144 @mefateach סליחה על ההקפצה, אבל איפה להוסיף את השורה android:selectable="false" ב XML של מצב מפתחים, או המניפסט לצד הבולי נאמבר?
@אליר325000 כתב בבקשת מידע | חסימת מצב מפתחים:
@משה-144 @mefateach סליחה על ההקפצה, אבל איפה להוסיף את השורה android:selectable="false" ב XML של מצב מפתחים, או המניפסט לצד הבולי נאמבר?
תחפש את הערך הגלובלי של מצב מפתחים (דוגמא ב f21 pro זה יהיה זה development_settings_title) בקבצי ה xml שנמצאים בתיקיית res/xml, ותוסיף את הערך הנ"ל מתחת הערך של השורה שמצאת.
-
@אליר325000 כתב בבקשת מידע | חסימת מצב מפתחים:
@משה-144 @mefateach סליחה על ההקפצה, אבל איפה להוסיף את השורה android:selectable="false" ב XML של מצב מפתחים, או המניפסט לצד הבולי נאמבר?
תחפש את הערך הגלובלי של מצב מפתחים (דוגמא ב f21 pro זה יהיה זה development_settings_title) בקבצי ה xml שנמצאים בתיקיית res/xml, ותוסיף את הערך הנ"ל מתחת הערך של השורה שמצאת.
-
@דוד-חזן הבנתי. פשוט וברור [כמו תמיד...] חזק וברוך!
אבל רגע עוד שאלה, זה יעזור גם למנוע את הכניסה באפליקצייה צד ג' של קיצור למצב מפתחים?
@אליר325000 כתב בבקשת מידע | חסימת מצב מפתחים:
@דוד-חזן הבנתי. פשוט וברור [כמו תמיד...] חזק וברוך!
אבל רגע עוד שאלה, זה יעזור גם למנוע את הכניסה באפליקצייה צד ג' של קיצור למצב מפתחים?
לא יעזור.
אבל תעשה אותו דבר לכפתור של הניפוי באגים. -
@אליר325000 כתב בבקשת מידע | חסימת מצב מפתחים:
@דוד-חזן הבנתי. פשוט וברור [כמו תמיד...] חזק וברוך!
אבל רגע עוד שאלה, זה יעזור גם למנוע את הכניסה באפליקצייה צד ג' של קיצור למצב מפתחים?
לא יעזור.
אבל תעשה אותו דבר לכפתור של הניפוי באגים. -
@דוד-חזן ענק ביותר, אבל אפשר פשוט למחוק את השורה, לא?!
@אליר325000 כתב בבקשת מידע | חסימת מצב מפתחים:
@דוד-חזן ענק ביותר, אבל אפשר פשוט למחוק את השורה, לא?!
כן זה יצור קריסה, גם פיתרון.
-
@אליר325000 כתב בבקשת מידע | חסימת מצב מפתחים:
@משה-144 @mefateach סליחה על ההקפצה, אבל איפה להוסיף את השורה android:selectable="false" ב XML של מצב מפתחים, או המניפסט לצד הבולי נאמבר?
תחפש את הערך הגלובלי של מצב מפתחים (דוגמא ב f21 pro זה יהיה זה development_settings_title) בקבצי ה xml שנמצאים בתיקיית res/xml, ותוסיף את הערך הנ"ל מתחת הערך של השורה שמצאת.
@דוד-חזן כתב בבקשת מידע | חסימת מצב מפתחים:
תוסיף את הערך הנ"ל מתחת הערך של השורה שמצאת.
איזה שורה בדיוק?
אני הנחתי את זה בראש השורה הראשונה של הטייטל ולא עבד...
[אנדרואיד 8 אגב] -
@דוד-חזן כתב בבקשת מידע | חסימת מצב מפתחים:
תוסיף את הערך הנ"ל מתחת הערך של השורה שמצאת.
איזה שורה בדיוק?
אני הנחתי את זה בראש השורה הראשונה של הטייטל ולא עבד...
[אנדרואיד 8 אגב]@אליר325000 כתב בבקשת מידע | חסימת מצב מפתחים:
@דוד-חזן כתב בבקשת מידע | חסימת מצב מפתחים:
תוסיף את הערך הנ"ל מתחת הערך של השורה שמצאת.
איזה שורה בדיוק?
אני הנחתי את זה בראש השורה הראשונה של הטייטל ולא עבד...
[אנדרואיד 8 אגב]תעלה את ה apk אני ינסה לעזור לך.
-
@אליר325000 כתב בבקשת מידע | חסימת מצב מפתחים:
@דוד-חזן כתב בבקשת מידע | חסימת מצב מפתחים:
תוסיף את הערך הנ"ל מתחת הערך של השורה שמצאת.
איזה שורה בדיוק?
אני הנחתי את זה בראש השורה הראשונה של הטייטל ולא עבד...
[אנדרואיד 8 אגב]תעלה את ה apk אני ינסה לעזור לך.
-
@דוד-חזן
טוב בסוף עשיתי את הדבר הבא:
מחקתי את שורת המידע BULID בהגדרות בשביל האסטתיקה.
ופגמתי את מצב המפתחים שגם בצד ג' לא יגיעו לזה.@אליר325000 כתב בבקשת מידע | חסימת מצב מפתחים:
@דוד-חזן
טוב בסוף עשיתי את הדבר הבא:
מחקתי את שורת המידע BULID בהגדרות בשביל האסטתיקה.
ופגמתי את מצב המפתחים שגם בצד ג' לא יגיעו לזה.אשמח אם תוכל להסביר לי איך עושים את זה?
תודה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות