בירור | האתר של ימות קרס?
-
@קינג-קומפיוטר איזה קטע...
הייתי בנטפרי על שרת נניו יורק ובגלל זה זה לא עבד
(לא יודע למה)@פייבל-אשרינו איך גילית את זה ואיך זה קרה בכלל?
-
@פייבל-אשרינו איך גילית את זה ואיך זה קרה בכלל?
@קינג-קומפיוטר מקודם פתחתי חשבון בגוגל וויס
ונזכרתי נראה לי בגלל שראיתי את המילה" נטפרי" בכל הקשקושים שם באנגלית... -
@קינג-קומפיוטר מקודם פתחתי חשבון בגוגל וויס
ונזכרתי נראה לי בגלל שראיתי את המילה" נטפרי" בכל הקשקושים שם באנגלית...@פייבל-אשרינו תכלס עכשיו עובד?
-
@פייבל-אשרינו תכלס עכשיו עובד?
-
לא הוא לא קרס
-
@פייבל-אשרינו תכלס עכשיו עובד?
@קינג-קומפיוטר לי הוא נפתח
-
לא הוא לא קרס
@ידידיה-לאופר אמר בבירור | האתר של ימות קרס?:
לא הוא לא קרס
@ידידיה-לאופר אמר בבירור | האתר של ימות קרס?:
@קינג-קומפיוטר לי הוא נפתח
עברת על ההודעות הקודמות???
-
@קינג-קומפיוטר לי הוא נפתח
@ידידיה-לאופר אמר בבירור | האתר של ימות קרס?:
@קינג-קומפיוטר לי הוא נפתח
שים לב לכל ההודעות שכתבת היום, כולם עוברות על חוקי הפורום,
@צוות-פיקוח אם אפשר בבקשה לטפל בטרול. -
@ידידיה-לאופר אמר בבירור | האתר של ימות קרס?:
לא הוא לא קרס
@ידידיה-לאופר אמר בבירור | האתר של ימות קרס?:
@קינג-קומפיוטר לי הוא נפתח
עברת על ההודעות הקודמות???
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@ידידיה-לאופר אמר בבירור | האתר של ימות קרס?:
@קינג-קומפיוטר עברתי
הנושא נפתר אין צורך לתייג ולהגיב שלא לצורך
בנוסף מומלץ לעבור על המדריך לשימוש בפורום (לדוג' אפשר לערוך פוסטים ע''י לחיצה על השלוש נקודות בצד שמאל של הפוסט)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות