אם אני מזמין את השיאומי מעלי אקספרס, אפשר לשים לו עברית ?
-
@אביי
השאלה היא איך התוכנה עובדת כמו שצריך או שהיא שווה 60 שקלים והאם זה לא שאלה של גזל להישתמש בתוכנה שלו האם אתה יודע משהו בענין@כוכב-ירושלמי אמר באם אני מזמין את השיאומי מעלי אקספרס, אפשר לשים לו עברית ?:
@אביי
השאלה היא איך התוכנה עובדת כמו שצריך או שהיא שווה 60 שקלים והאם זה לא שאלה של גזל להישתמש בתוכנה שלו האם אתה יודע משהו בעניןאני לא יודע!
-
תודה
-
תודה
@כוכב-ירושלמי אמר באם אני מזמין את השיאומי מעלי אקספרס, אפשר לשים לו עברית ?:
תודה
@0533133A לפי מה שידוע לי הוא עושה ב80
זכור לי שיש כאן מישהו בפורום שעושה גם ב60 (@נתי אולי) לא זכור לי בדיוק, תחפש בפורום. -
תודה
@כוכב-ירושלמי ש@nati עושה ב60
-
@116nxh9 אמר באם אני מזמין את השיאומי מעלי אקספרס, אפשר לשים לו עברית ?:
במקרה שצורבים גירסא על שיאומי מחול מה עושים לגבי מקשים בעברית (וחותמת)
מקשים מקסימום לא יהיה לך, בטח אתה יודע בעל פה.
וחותמת תדפיס על שקף ותדביק מתחת המגן... -
@116nxh9 אמר באם אני מזמין את השיאומי מעלי אקספרס, אפשר לשים לו עברית ?:
במקרה שצורבים גירסא על שיאומי מחול מה עושים לגבי מקשים בעברית (וחותמת)
מקשים מקסימום לא יהיה לך, בטח אתה יודע בעל פה.
וחותמת תדפיס על שקף ותדביק מתחת המגן...@עומד-בפרשת-דרכים אבל אם אני לא טועה יש גם חותמת על המקשים עצמם וגם כשאתה משתמש במקשים באנגלית בלבד אז רואים שזה לא כשר אורגינל ואז לחותמת בעצם אין ערך
-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות