בקשה | אני צריך מבנה של html
-
אני צריך בבקשה מבנה מוכן של HTML שבעצם אני מטמיע בו תמונה וכן קישור שברגע שילחצו על התמונה יעברו לקישור שאטמיע
תודה מראש@צמא-לדעת-0 נסה את זה:
<div align="center"><img src="כתובת תמונה" width="X" height="Y" /> </div> -
אני צריך בבקשה מבנה מוכן של HTML שבעצם אני מטמיע בו תמונה וכן קישור שברגע שילחצו על התמונה יעברו לקישור שאטמיע
תודה מראש@צמא-לדעת-0 לא עברתי על כל הקישורים שהביאו לך פה, אבל נראה לי שכאן תוכל למצוא תשובה לשאלתך...
-
@שמעון-שמואל אמר בבקשה | אני צריך מבנה של html:
@צמא-לדעת-0 נסה את זה:
<div align="center"><img src="כתובת תמונה" width="X" height="Y" /> </div>מאפיין ישן שיצא משימוש. מקור
-
@צמא-לדעת-0 לא עברתי על כל הקישורים שהביאו לך פה, אבל נראה לי שכאן תוכל למצוא תשובה לשאלתך...
@אדי-המתכנת אמר בבקשה | אני צריך מבנה של html:
@צמא-לדעת-0 לא עברתי על כל הקישורים שהביאו לך פה, אבל נראה לי שכאן תוכל למצוא תשובה לשאלתך...
לא רלוונטי. הוא שאל על html
-
@שמעון-שמואל אמר בבקשה | אני צריך מבנה של html:
@צמא-לדעת-0 נסה את זה:
<div align="center"><img src="כתובת תמונה" width="X" height="Y" /> </div>מאפיין ישן שיצא משימוש. מקור
@ב-ל כנראה אתה טועה:test.html
-
אני צריך בבקשה מבנה מוכן של HTML שבעצם אני מטמיע בו תמונה וכן קישור שברגע שילחצו על התמונה יעברו לקישור שאטמיע
תודה מראש@צמא-לדעת-0
יש תג שממרכז<center> כאן תכניס את כל האזור שאתה רוצה למרכז </center> -
@ב-ל כנראה אתה טועה:test.html
@שמעון-שמואל אמר בבקשה | אני צריך מבנה של html:
@ב-ל כנראה אתה טועה:test.html
יכול להיות שזה עדיין נתמך בחלק מהדפדפנים. אבל כיון שזה יצא משימוש זה לא מומלץ לשימוש כלל. אלא רק להגדיר בcss
-
@צמא-לדעת-0
יש תג שממרכז<center> כאן תכניס את כל האזור שאתה רוצה למרכז </center>@613 אמר בבקשה | אני צריך מבנה של html:
@צמא-לדעת-0
יש תג שממרכז<center> כאן תכניס את כל האזור שאתה רוצה למרכז </center>שוב קוד מיושן. זה לא נתמך בhtml5 !!
אם אתם כבר לומדים, אז תלמדו במדריכים עכשוויים ולא מדריכים מלפני מאה שנה... -
@צמא-לדעת-0
w3schools -
@yair בקשה קטנטנה אם תוכל להביא לי קוד שממרכז את התמונה
@צמא-לדעת-0 אם אתה עדיין צריך.... קוד הכי בסיסי.
תיצור מסמך טקסט , תדביק את הקוד, תשנה כותרת , כתובת תמונה וטקסט- תשנה סיומת ל"HTML"- (במקום txt)ויש לך דף אינטרנט.```
|-|-<!DOCTYPE html>
<html>
<head>
<style>
img {
display: block;
margin-left: auto;
margin-right: auto;
}
</style>
</head>
<body>
<img src="https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/93/Sunset_Zebulun.jpg/250px-Sunset_Zebulun.jpg" alt="sun" style="width:50%"></body>
</html>-| -
א אלישי העביר נושא זה מ-HTML5 ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות