דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. רשתות
  4. פיתוח ועיצוב אתרים
  5. Full Stack
  6. צד לקוח
  7. HTML5
  8. עזרה הדדית - HTML
  9. בקשה | אני צריך מבנה של html

בקשה | אני צריך מבנה של html

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - HTML
22 פוסטים 8 כותבים 1.0k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • צ צמא לדעת 0

    אני צריך בבקשה מבנה מוכן של HTML שבעצם אני מטמיע בו תמונה וכן קישור שברגע שילחצו על התמונה יעברו לקישור שאטמיע
    תודה מראש

    ש מנותק
    ש מנותק
    שמעון שמואל
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #13

    @צמא-לדעת-0 נסה את זה:

    <div align="center"><img src="כתובת תמונה" width="X" height="Y" />
    </div>
    
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • צ צמא לדעת 0

      אני צריך בבקשה מבנה מוכן של HTML שבעצם אני מטמיע בו תמונה וכן קישור שברגע שילחצו על התמונה יעברו לקישור שאטמיע
      תודה מראש

      א מנותק
      א מנותק
      אדי המתכנת
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #14

      @צמא-לדעת-0 לא עברתי על כל הקישורים שהביאו לך פה, אבל נראה לי שכאן תוכל למצוא תשובה לשאלתך...

      ב תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ב מנותק
        ב מנותק
        ב.ל
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #15

        @שמעון-שמואל אמר בבקשה | אני צריך מבנה של html:

        @צמא-לדעת-0 נסה את זה:

        <div align="center"><img src="כתובת תמונה" width="X" height="Y" />
        </div>
        

        מאפיין ישן שיצא משימוש. מקור

        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • א אדי המתכנת

          @צמא-לדעת-0 לא עברתי על כל הקישורים שהביאו לך פה, אבל נראה לי שכאן תוכל למצוא תשובה לשאלתך...

          ב מנותק
          ב מנותק
          ב.ל
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #16

          @אדי-המתכנת אמר בבקשה | אני צריך מבנה של html:

          @צמא-לדעת-0 לא עברתי על כל הקישורים שהביאו לך פה, אבל נראה לי שכאן תוכל למצוא תשובה לשאלתך...

          לא רלוונטי. הוא שאל על html

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ב ב.ל

            @שמעון-שמואל אמר בבקשה | אני צריך מבנה של html:

            @צמא-לדעת-0 נסה את זה:

            <div align="center"><img src="כתובת תמונה" width="X" height="Y" />
            </div>
            

            מאפיין ישן שיצא משימוש. מקור

            ש מנותק
            ש מנותק
            שמעון שמואל
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון שמואל
            #17

            @ב-ל כנראה אתה טועה:test.html

            ב תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • צ צמא לדעת 0

              אני צריך בבקשה מבנה מוכן של HTML שבעצם אני מטמיע בו תמונה וכן קישור שברגע שילחצו על התמונה יעברו לקישור שאטמיע
              תודה מראש

              6 מנותק
              6 מנותק
              613
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי 613
              #18

              @צמא-לדעת-0
              יש תג שממרכז

              <center>
              כאן תכניס את כל האזור שאתה רוצה למרכז
              </center>
              
              ב תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ש שמעון שמואל

                @ב-ל כנראה אתה טועה:test.html

                ב מנותק
                ב מנותק
                ב.ל
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי ב.ל
                #19

                @שמעון-שמואל אמר בבקשה | אני צריך מבנה של html:

                @ב-ל כנראה אתה טועה:test.html

                יכול להיות שזה עדיין נתמך בחלק מהדפדפנים. אבל כיון שזה יצא משימוש זה לא מומלץ לשימוש כלל. אלא רק להגדיר בcss

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • 6 613

                  @צמא-לדעת-0
                  יש תג שממרכז

                  <center>
                  כאן תכניס את כל האזור שאתה רוצה למרכז
                  </center>
                  
                  ב מנותק
                  ב מנותק
                  ב.ל
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #20

                  @613 אמר בבקשה | אני צריך מבנה של html:

                  @צמא-לדעת-0
                  יש תג שממרכז

                  <center>
                  כאן תכניס את כל האזור שאתה רוצה למרכז
                  </center>
                  

                  שוב קוד מיושן. זה לא נתמך בhtml5 !!
                  אם אתם כבר לומדים, אז תלמדו במדריכים עכשוויים ולא מדריכים מלפני מאה שנה...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • Y Yair

                    @צמא-לדעת-0
                    w3schools

                    ב מנותק
                    ב מנותק
                    ב.ל
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #21

                    @yair אמר בבקשה | אני צריך מבנה של html:

                    w3schools

                    וגם בפורום כאן

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • צ צמא לדעת 0

                      @yair בקשה קטנטנה אם תוכל להביא לי קוד שממרכז את התמונה

                      S מנותק
                      S מנותק
                      sara21
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי sara21
                      #22

                      @צמא-לדעת-0 אם אתה עדיין צריך.... קוד הכי בסיסי.
                      תיצור מסמך טקסט , תדביק את הקוד, תשנה כותרת , כתובת תמונה וטקסט- תשנה סיומת ל"HTML"- (במקום txt)ויש לך דף אינטרנט.```
                      |-|-<!DOCTYPE html>
                      <html>
                      <head>
                      <style>
                      img {
                      display: block;
                      margin-left: auto;
                      margin-right: auto;
                      }
                      </style>
                      </head>
                      <body>
                      <img src="https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/93/Sunset_Zebulun.jpg/250px-Sunset_Zebulun.jpg" alt="sun" style="width:50%">

                      </body>
                      </html>-|

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • אלישיא אלישי העביר נושא זה מ-HTML5 ב-

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר